۵۰ هزار مشترک ایلامی از مزایای کاهش مصرف برق بهره مند شدند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به افزایش مصرف برق در استان،گفت:برای مشترکینی که الگوی مصرف را رعایت کنند مشوق های خوبی اعمال خواهد شد.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به افزایش مصرف برق در استان،گفت:برای مشترکینی که الگوی مصرف را رعایت کنند مشوق های خوبی اعمال خواهد شد.
ناصری در خصوص راهکار‌های اجرایی برای کاهش مصرف برق برخورداری ۵۰ هزار مشترک ایلامی از مزایای کاهش مصرف برق در ایلامو عبور از شرایط اضطراری برای پایداری شبکه و جلوگیری از قطعی برق در اوج گرمای تابستان، اظهار کرد:مشترکین می‌توانند از طرح ۲۰=۱ به این معنی که ،اگر به اندازه یک کیلوات ساعت کاهش مصرف در الگوی مصرف انجام شود تا ۲۰ برابر تعرفه به همشهریان پاداش داده می‌شود.

وی افزود:از خردادماه سال جاری تا کنون حدود ۵۰ هزار مشترک ایلامی از این طرح برخوردار شدند و امیدواریم هم استانی های ما بخصوص مشترکین خانگی بتوانند از این طرح بهره مند شوند.

ناصری گفت:با توجه به ورود فصل گرم سال و روز‌هایی که درجه حرارت گرما بالاست می‌طلبد که بار‌های سرمایشی مدیریت شوند و کولر های گازی معمولا روی دمای آسایش ۲۴ تا ۲۶ درجه تنظیم شوند و کولر آبی هم روی دور کند بزاریم ،ضمن اینکه در ساعات پیک (از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲شب) از وسایل برقی برای کار‌های غیر ضرور استفاده نشود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به اینکه در دو روز گذشته، پیک بار از ۷۱۵۰۰ مگاوات هم عبور کرده، افزود:نیاز هست تا مشترکین ما بخصوص در حوزه‌های خانگی مدیریت مصرف را رعایت کنند.

وی در پایان با بیان اینکه در بعضی قبوض از ۷۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان نیز پاداش اعمال می‌شود،توصیه کرد: مردم عزیز استان با کاهش مصرف و پیوستن به خوش مصرف‌ها، از طرح پاداش ۲۰=۱ بهره‌مند شوند.

مصرف برق در هفته جاری نسبت به مدت مشابه هفته گذشته هفت درصد رشد داشته و به مرز هشدار رسیده است.