مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای گیلان:

با راهکارهای ساده، هزینه های برق مصرفی خودتان را کاهش دهید

رضا احمدی مدیر روابط عمومی برق منطقه ای گیلان با تعدادی از اصحاب رسانه دیدار کرد.

رضا احمدی در دیدار با تعدادی از اصحاب رسانه با اشاره به پیک تابستان جاری گفت: برق با هزینه زیاد و به سختی تولید می شود و به دست ما می رسد بنابراین باید در مصرف آن هوشمندانه رفتارکنیم. با توجه به تابستان سخت پیش رو، باید با تدابیر و مصرف هوشمندانه در اشاعه فرهنگ  استفاده بهینه از انرژی برق کوشید تا بتوان با موفقیت از پیک تابستان جاری عبور کرد.

احمدی با اشاره به نقش مهم رسانه ها در فرهنگ سازی گفت: رسانه‌ها دارای قدرتی نرم و تاثیرگذار هستند که می‌توانند افکار و نگاه مخاطبان را نسبت به جامعه خود تغییر و تعدیل دهند.
وی افزود: به منظور اشاعه فرهنگ استفاده بهینه از انرژی برق، برنامه ها و نشست های متواتر با اصحاب رسانه، انجمن ها، مهدهای کودک، مشترکان سنگین، دستگاه های اجرایی و … داریم و امیدواریم بتوانیم با انجام راهکارهای ساده، مدیریت مصرف برق خود را متعادل کنیم و از مزایای آن بهره مند شویم.
او گفت: با بکار بردن نکات ساده راهکارهای مصرف بهینه برق، می توانیم ضمن کاهش هزینه مصرف برق، بدون کاهش رفاه، سهم بسزایی در کاهش آلاینده های زیست محیطی داشته باشیم.
مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: با راهکارهای بسیار ساده نظیر؛ استفاده از نور طبیعی، استفاده از لامپ های LED، استفاده نکردن همزمان از وسایل برقی پرمصرف، استفاده از وسایل برقی پرمصرف در روزهای تعطیل و ساعات غیر پیک و سرویس به موقع وسایل برقی می توان از انرژی برق استفاده بهینه ای داشت.