با حضور فعال شرکت آب و فاضلاب استان قزوین برگزار شد: مانور زلزله در تاسیسات تامین آب آشامیدنی شهرستان کرج

مانور آموزشی – تمرینی وزارت نیرو شمال مرکزی،استان البرز با موضوع وقوع زلزله و تخریب تاسیسات تامین آب آشامیدنی شهرستان کرج با حضور فعال و موفق نیروهای اعزامی امدادی از شرکت آب و فاضلاب استان قزوین برگزار شد. به گزارش خبرگزاری برقاب، مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین […]

مانور آموزشی – تمرینی وزارت نیرو شمال مرکزی،استان البرز با موضوع وقوع زلزله و تخریب تاسیسات تامین آب آشامیدنی شهرستان کرج با حضور فعال و موفق نیروهای اعزامی امدادی از شرکت آب و فاضلاب استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برقاب، مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در این خصوص گفت:
مانور حاضر به منظور انسجام بخشی بیش از پیش اکیپ‌های مدیریتی و اجرایی برای یاری رساندن به استان همجوار در صورت وقوع یک زلزله احتمالی برگزار شده است.
حسین نژاد خیر با اعلام این مطلب افزود: استان قزوین به همراه استان های همدان، مازندران، تهران، قم و مرکزی به عنوان یکی از استان های معین برای کمک رسانی به استان البرز در صورت وقوع بلایای طبیعی در نظر گرفته شده و در این مانور سرعت عمل و دقت اکیپ های اعزامی مورد ارزیابی قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: در طی این مانور نیروها با استقرار سریع در محل های از پیش تعیین شده، تدارکات و ارتباطات لازم را برقرار و در ادامه لوله فولادی ورودی ۵۰۰ میلیمتری به مخزن آب آشامیدنی RU کرج را به طول ۲۵ متر، در کمتر از نصف روز تعویض و تعمیر کامل کرده و جریان آب را برقرار کردند.
نژاد خیر در پایان اجرای اینگونه مانورها را موجب تسریع و تسهیل خدمات رسانی به مردم در صورت وقوع حوادث غیرمترقبه در هر نقطه از کشور دانست و بر ضرورت آن تاکید کرد.