با انرژی؛ پویشی ۲۱ هفته ای با میلیاردها تومان جایزه ارزشمند

مدیر دفترروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از راه اندازی پویش سراسری "با انرژی" در استان سمنان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش برقآب، مدیر دفترروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از راه اندازی پویش سراسری “با انرژی” در استان سمنان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

مهدی زمانی با اعلام این خبر افزود: ” با انرژی” که این روزها نام آن را زیاد می شنوید، با تکیه به شعار واحد ” با تو ایران روشن است” نام پویش سراسری برای کاهش مصرف برق بخش خانگی در کشور است.

وی افزود: این پویش برای مدیریت مصرف برق در بخش خانگی طراحی شده است و از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان شهریور سال جاری ادامه خواهد داشت.

زمانی هدف این پویش را کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق در ۲۱ هفته گرم سال بیان داشت و افزود: مشترکان در صورت همراهی با این پویش و کاهش مصرف برق، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی یکی از ۳۰۰ دستگاه خودروی داخلی و میلیاردها تومان جوایز دیگر افزایش می دهند.

وی افزود: در طرح تشویقی که وزارت نیرو برای مدیریت مصرف برق این بخش در نظر گرفته است، مصرف هر مشترک نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته سنجیده می شود و به این ترتیب که به هر میزانی که در مصرف برق مشترک کاهش دیده شود، چهار برابر آن از هزینه های قبض وی کاسته خواهد شد و کاهش ۲۵ درصدی در مصرف، به رایگان شدن قبض علاوه بر شرکت در قرعه کشی پویش منجر خواهد شد.

وی افزود: چیدمان صحیح لوازم برقی در خانه، استفاده از گزینه بهینه انرژی در دستگاه های برقی، تغییر موتورهای کولرهای آبی قدیمی به نوع BLDC و هوشمندسازی منازل، از عمده ترین روش های کاهش مصرف برق به شمار می روند.

وی خاطر نشان ساخت: برای شرکت درپویش با انرژی مشترکین باید نسبت به نصب نرم افزار مربوطه از طریق مراجعه به تار نمای www.ba-energy.ir و ثبت نام در پویش ۱۵×۲۱ اقدام نمایند.

همچنین گفتنی است نصب نرم افزار سازگار با دستگاه های اندروید با اسکن تصویر زیر امکان پذیر است.