مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور عنوان کرد:

باید متناسب با روند دگرگونی فضای مجازی و رسانه‌ها پیش برویم

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با حضور ویدئوکنفرانسی در همایش مدیران روابط عمومی آبفای به میزبانی استان اصفهان گفت: با توسعه فضای مجازی، مردم علاوه بر اینکه شنونده‌های هوشمندی هستند، می‌توانند نظرات و پیشنهادهای خود را نیز بیان کنند، ما هم باید متناسب با روند دگرگونی فضای مجازی و رسانه‌ها پیش برویم.

اتابک جعفری  با تاکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومی در یک مجموعه هوشمند، فعال و پویا، اظهار داشت: امروز سیستم‌های رسانه‌ای و فضای مجازی با سرعت چشمگیری در حال توسعه هستند. اکنون دیگر مردم فقط شنونده رسانه‌ها نیستند؛ بلکه با توسعه فضای مجازی مردم علاوه بر این که شنونده‌های هوشمندی هستند، می‌توانند نظرات و پیشنهادهای خود را بیان کنند. ما هم باید متناسب با روند دگرگونی فضای مجازی و رسانه‌ها پیش برویم.

مدیرعامل آبفای کشور با اشاره به شرایط اقلیمی، کاهش بارندگی و خشکسالی در سال‌های اخیر تاکید کرد: روابط عمومی‌ها نقش پر رنگی در افزایش آگاهی مردم دارند تا جامعه به سمت اصلاح الگوی مصرف و استفاده بهینه از منابع آبی برود.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم و دشمن تلاش می‌کند با تحریم‌ها و جنگ رسانه‌ای به‌صورت دروغین ناامیدی را در کشور ما افزایش دهد، مجموعه روابط عمومی باید مراقب باشد، همزمان با اطلاع رسانی در زمینه مسائل مرتبط با کم آبی، موجب ایجاد نگرانی و ناامیدی در جامعه نشود.

جعفری در ادامه با تاکید بر اهمیت بحث جهاد تبیین در شرایط کنونی کشور از مدیران روابط عمومی خواست که در برنامه‌های خود نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.