مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

باید با پیروی از سیره معصومین (ع) خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تأکید بر پیروی از سبک زندگی ائمه اطهار (ع) به عنوان بهترین الگو برای زندگی گفت: امید است با تأسی از سیره معصومین (ع) و بانوی دو عالم، حضرت فاطمه(س) در مسیر درست و سعادت گام برداریم و خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، علی سهرابی‌بیدار در نشست هم‌اندیشی با بانوان شاغل در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه(س) و هفته زن و بزرگداشت مقام مادر اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) الگویی کامل برای همه انسان‌ها است.

وی با تأکید بر پیروی از سبک زندگی ائمه اطهار (ع) به عنوان بهترین الگو برای زندگی افزود: امید است با تأسی از سیره معصومین (ع) و بانوی دو عالم، حضرت فاطمه(س) در مسیر درست و سعادت گام برداریم و خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: هر فردی که سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) را الگو و سرمشق خود قرار دهد رستگار می‌شود.

وی با تأکید بر خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد: همه ما باید با تکریم مردم و خدمت صادقانه بهترین خدمات را برای آسایش و رفاه آحاد جامعه و ذی‌نفعان فراهم کنیم.

در پایان این مراسم از بانوان شرکت به مناسبت هفته زن تجلیل شد.