بازگشت ۲۵۰ میلیارد ریال به خزانه دولت از کشف ماینرهای غیرمجاز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از بازگشت ۲۵۰میلیارد ریال به خزانه دولت برای  کشف ۱۶ هزار ماینر غیرمجاز دراستان با مشارکت نیروی انتظامی خبرداد. مهندس محمد اله داد در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی  اززحمات و تلاش فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی درشناسایی ماینرها […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از بازگشت ۲۵۰میلیارد ریال به خزانه دولت برای  کشف ۱۶ هزار ماینر غیرمجاز دراستان با مشارکت نیروی انتظامی خبرداد.

مهندس محمد اله داد در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی  اززحمات و تلاش فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی درشناسایی ماینرها ی غیرمجاز و جمع آوری آنها، پیشگیری از سرقت و کشف تجهیزات برق قدردانی کرد.

وی با تأکید بر فرهنگ‌سازی در راستای حفظ و حراست از تجهیزات و شبکه‌های برق عنوان کرد: باید همه در این زمینه احساس مسئولیت داشته باشند چراکه این تجهیزات بیت‌المال بوده و حراست از آن وظیفه همگانی است.

اله داد گفت: با همکاری و تعامل شایسته نیروی انتظامی با شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در برخورد و جمع آوری بیش از  ۱۶هزار ماینر غیرمجاز ، بازگشت مبلغی بالغ بر۲۵۰میلیارد ریال  به خزانه دولت صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به افزایش ضریب هوشیاری با ایجاد گشت‌های تلفیقی در استان گفت: تبدیل سیم‌های مسی به کابل خودنگهدار از اقدامات این شرکت بوده که در جلوگیری از سرقت‌ها تأثیر بسزایی داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های خستگی ناپذیر همکاران خود در حفظ آرامش و امنیت جامعه گفت: نیروی انتظامی تلاش می کند،با همکاری و تعامل سازمان ها و شهروندان به عنوان سرمایه های بی بدیل اجتماعی در پیشبرد ماموریت ها و ارتقای کیفی خدمات رسانی حرکت کند.

سردار حسن مفخمی شهرستانی افزود: نیروی انتظامی به عنوان نهادی پیشرو در برقراری نظم اجتماعی در کنار دستگاه های قضایی و امنیتی جامعه با احساس مسوولیت در برابر مردم و پیگیری به موقع انجام وظیفه می کند.

وی با اشاره به انجام اقدامات پیشگیرانه بیان کرد: گشت‌های مشترک نیروی انتظامی و شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نقش موثری در کاهش سرقت تجهیزات انرژی و جمع آوری ماینرهای غیرمجاز  در استان داشته است.