بازدید و ارزیابی مهندسی شرکت توزیع برق جنوب کرمان

خلاصه خبر : ارزیابی حوزه بهره برداری و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان طی دو روز متوالی از تاریخ سه شنبه ۲۶ دیماه توسط گروه ارزیاب اعزامی شرکت توانیر انجام شد.

به گزارش برقاب: طی این برنامه دو روزه، عملکرد حوزه معاونت های بهره برداری، در شرکت توزیع برق جنوب کرمان دیسپاچینگ و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق جنوب کرمان در بخش‌های بهره برداری، دیسپاچینگ، طراحی، مطالعات وحفاظت شبکه، کنترل پروژه و نظارت، پیمانکاران و مشاوران و تامین کنندگان، کنترل کیفیت و بررسی عیوب تجهیزات شبکه، مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت.
در جلسه افتتاحیه این ارزیابی که با حضور ارزیابان اعزامی شرکت توانیر و مدیرعامل، معاونین حوزه بهرداری، دیسپاچینگ و مهندسی و همکاران معاونت های مذکور حضور داشتند. پس از معارفه و مشخص شدن ارزیاب و پاسخگوی هر یک از بخش ها، فرآیند ارزیابی در دو محل مجزا ستادی و امور آغاز شد.
در این جلسه ابتدا حمزه صدیقی مدیرعامل شرکت ضمن خوش آمدگویی به تیم ارزیابی، گزارشی از آخرین وضعیت شرکت و عملکرد این دو حوزه و اقدامات شاخص هر حوزه را ارائه نمود.وی همچنین ضمن اظهار خرسندی از شروع دوباره این ارزیابی‌ها از سوی شرکت توانیر بویژه در حوزه بهره برداری و مهندسی، ارزیابی را به عنوان یکی از عوامل مهم مسیر رشد و تعالی شرکت‌های توزیع برق کشور برشمرد و آن را فرصت جدیدی برای ایجاد و تقویت روابط وسیع‌تر فنی، مدیریتی و مهندسی میان شرکت‌های توزیع دانست که نتیجه ان موجب تبادل تجربیات و ارتقای دانش فنی و افزایش بهره وری خواهد شد.صدیقی از ارزیابان درخواست کرد به دقت نقاط قابل بهبود را شناسایی و اعلام نمایند. و نقاط قوت سایر شرکت ها نیز توسط ارزیابان به همکاران این دو حوزه انتقال گردد. پس از جلسه افتتاحیه بلافاصله برنامه ارزیابی در حوزه ستادی شرکت آغاز و بعد از ظهر روز اول، به عنوان حضور میدانی، از مدیریت توزیع برق بردسیر توسط تیم ارزیابی بازدید به عمل آمد.در این بازدید، ابتدا جلسه‌ای با حضور مدیر و کارشناسان مدیریت برق بردسیر و با حضور معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت و مدیران دفاتر بهره برداری، دیسپاچینگ و مهندسی برگزار و سپس واحدهای مربوطه در مدیریت توزیع برق بردسیر مورد ارزیابی قرار گرفت.
در این جلسه، موسوی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت گزارشی از وضعیت شبکه و اقدامات شاخص مدیریت برق بردسیر و عالم زاده مدیر برق شهرستان بردسیر گزارشی از وضعیت شبکه و اقدامات انجام یافته در این شهرستان را ارائه نمودند. سپس عملکرد واحدهای مربوطه در مدیریت توزیع برق بردسیر به صورت میدانی مورد ارزیابی قرار گرفت. در گروه ارزیابی اعزامی از شرکت توانیر دکتر صادقیان و مهندس خود سیانی از شرکت توانیر به عنوان سرپرست تیم و سایر اعضای تیم ارزیابی حضور داشتند. جلسه افتتاحیه ارزیابی شرکت های توزیع شمال و جنوب استان کرمان در ابتدای روز اول به صورت مشترک با حضور مدیران عامل، معاونین، مدیران بهره برداری و مهندسی و همکاران مربوطه و تیم ارزیابی کننده در محل سالن کنفرانس ستادی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان برگزار گردید.