بازدید نماینده مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو و سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از طرح‌های آبرسانی در دشتستان

نماینده مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو و مدیر مهندسی گروه خلیج فارس نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در بازدید از طرح‌های آبرسانی از نزدیک در جریان مشکلات آبرسانی به روستاهای شهرستانهای دشتستان قرار گرفتند و بر تسریع در روند آبرسانی به این مناطق تاکید شد.
در نشستی در محل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر مجموعه پروژه های در دست اقدام شرکت آبفا برای بهبود وضعیت آب شرب در شهرستان دشتستان مورد بررسی قرار گرفت.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار داشت: طی پروژه جهاد آبرسانی در شهرستان دشتستان ۲ باب مخزن ذخیره آب در بخش ارم و بخش شبانکاره احداث خواهد شد .
ابوالحسن عالی اضافه کرد: همچنین ۱۳ کیلومتر خط انتقال آب با اعتباری افزون بر ۳۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان احداث خواهد شد.
وی بیان کرد: با اجرایی شدن این خطوط وضعیت آبرسانی به روستاهای حوزه ارم دهرود ،کلل زیارت،خیر آباد وجره های دشتستان بهبود خواهد یافت.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اعتبار فاز اول این طرح را ۸۰۰ میلیارد ریال دانست و گفت:در این فاز حدود ۵۰ درصد اعتبار آن در شهرستان دشتستان هزینه خواهد شد.