بازدید نماینده مردم اراک از دیسپاچینگ برق باختر

“محمد حسن آصفری”نماینده مردم اراک ،خنداب و کمیجان از دیسپاچینگ شرکت برق منطقه ای باختر بازدید به عمل آورد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای باختر در ابتدای این بازدید که از محل (AOC) و دیسپاچینگ برق باختر صورت گرفت “فرهاد شبیهی”مدیرعامل برق باختر ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص چگونگی نحوه توزیع انرژی الکتریکی در سه استان تحت پوشش برق باختر گفت: حوزه برق منطقه ای باختر سه استان همدان، لرستان و مرکزی با ۷۷ هزار کیلومتر مربع مساحت، پنج میلیون نفر جمعیت و ۲ میلیون مشترک را در بر می‌گیرد.

وی افزود: شرکت برق منطقه ای باختر به جهت قرار گرفتن در کریدور ترانزیت انرژی از شمال به جنوب کشور و وجود پستها و خطوط بسیار مهم در محدوده آن از حساسیت خاصی برخوردار است و بیشترین خطوط تبادلی در منطقه تحت مدیریت این شرکت می باشد.

در ادامه “علی صفری”معاونت برنامه ریزی و تحقیقات شرکت توضیحاتی را در خصوص نحوه تعامل با مشترکین در سه استان لرستان،مرکزی و همدان ارائه نمود.

در پایان “محمدحسن آصفری”ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران صنعت برق و  شرکت برق منطقه ای باختر گفت:ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مردم عزیز کشور مایه مباهات است و همه  ما میبایست با تلاش و کوشش در ارائه خدمت به مردم تلاشی مضاعف نماییم .

آصفری در پایان از تلاش و زحمات شبانه روزی مجموعه شرکت برق منطقه ای باختر قدر دانی کرد و ابراز امیدواری کردکه به لطف خدای متعال وهمت کارکنان خدوم این شرکت شاهد پیشرفت های گسترده صنعت برق درسطح استان خواهیم بود.