بازدید معاون انتقال و تجارت خارجی توانیر از شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان

مهندس محمد الله داد معاون انتقال و تجارت خارجی شرکت مدیریت تولید انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) در سفر به استان کرمان با حضور در شرکت توزیع نیروی برق شمال استان ضمن دیدار با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این شرکت از مرکز پایش بار و دیسپاچینگ بازدیدکرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ؛مهندس الله داد در این بازدیداز عملکرد مثبت شرکت توزیع نیروی برق شمال استان در پیک بار تابستان تقدیر کرد و گفت: شرکت های توزیع برق کشور با یاری خداوند متعال و همراهی مثال زدنی نقش مهمی در گذر از پیک امسال و نیز تامین برق پایدارمشترکین داشتند.

محمد الله داد گفت: برنامه ریزی دقیق متولیان و همدلی مسئولین و مردم دوعامل مهم برای گذر از پیک بار امسال بود که امیدواریم این موفقیت تداوم داشته باشد.
وی اظهارداشت: تابستان امسال با تلاش همه متخصصین صنعت برق در کشور خاموشی‌های سال گذشته تکرار نشد ، صاحبان صنایع در این عرصه شاهدند که در این تابستان محدودیتها به گونه ای نبوده که فشار زیادی بر این بخش وارد شود و تلاش شده است تا با توسعه ظرفیتها، حتی نیازی به اعمال مدیریت مصرف و محدودیت نباشد و شرایط به گونه ای پیش برود که تولید مناسبی در حوزه برق صورت بگیرد.
در ادامه مهندس سلیمانی مدیرعامل این شرکت نیز گفت: گذر موفق از پیک بار در تابستان امسال مرهون همدلی و مشارکت مسئولین استان کرمان میباشد. وی با تقدیراز حمایت های استاندار، فرمانداران و همچنین نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه شهرستان ها برای همراهی در مدیریت پیک بار گفت:خوشبختانه در جامعه بحث مدیریت مصرف انرژی فرهنگ سازی شده است و حتی در مدارس هم آموزش مدیریت مصرف از طریق معلمین داده میشود که تاثیرگذاری بیشتری دارد.
شایان ذکر است که مهندس الله داد همچنین در جلسه ای با معاونین ومدیران ستادی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان دیدار و گفتگوکرد.