بازدید مسئول مرکز ملی ارتباط با مشتریان آبفای کشور از مرکز CRM آبفای خراسان رضوی در نــیــشــابــور

شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

مسئول مرکز ملی ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به همراه رئیس کمیته راهبردی مراکز ارتباط با مشتریان شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور، از مرکز ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی مستقر در شهرستان نیشابور بازدید کردند.
به گزارش برقاب و روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهرستان نیشابور، «رنجی» مسئول مرکز ملی ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و «محسن حاجی‌پور» رئیس کمیته راهبردی مراکز ارتباط با مشتریان شرکت‌های آب و فاضلاب کشور، به همراه «امیر جنیدی» رئیس مرکز ارتباط با مشتریان ۱۲۲ آبفای خراسان رضوی، از سامانه ارتباط با مشتریان ۱۲۲ (CRM) این شرکت بازدید به عمل آوردند.
در جریان این بازدید، مهندس رنجی از نزدیک با نحوه پاسخگویی کارشناسان سامانه ۱۲۲ آشنا شد و فرآیند ارائه خدمات به مشترکان، عملکرد سامانه ارتباط با مشتریان و نحوه ثبت، پیگیری و پاسخگویی به درخواست‌ها و گزارش‌های مردمی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
این بازدید با هدف ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی، افزایش رضایتمندی مشترکان و بررسی عملکرد مراکز ارتباط با مشتریان در سطح استان انجام شد.