بازدید مدیر عامل شرکت توزیع برق چهارمحال وبختیاری از طرح پیشنهادی خط دومداره سه راهی شوراب صغیر در سامان

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مهندس مجید فرهزاد در ادامه بازدید های خود از شهرستانهای دهگانه استان با حضور در شهرستان سامان از طرح پیشنهادی احداث خط دومداره 20 کیلوولت سه راهی شوراب صغیر تا مزرعه امامی این شهرستان بازدید کرد و مزایا و جزئیات اجرای این طرح مورد تحلیل وبررسی قرار گرفت.

مجید فرهزاد در جلسه دیدار با فرماندار شهرستان سامان از اجرا وبهره برداری پروژه اصلاح وبهینه سازی پست ۶۳ کیلوولت این شهرستان و افزایش تعداد فیدر های خروجی این پست با احداث دو فیدر جدید خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است ،گفت : کاهش خاموشی ها ، برق رسانی به مشترکین جدید روستایی وشهری ، رفع افت ولتاژ احتمالی و… از مزایای اجرای این پروژه می باشد.

آقای گنجعلی فرماندار شهرستان سامان نیز با اشاره به اینکه توسعه زیر ساخت های برق رسانی باتوجه به وابستگی روز افزون زندگی مردم به انرژی برق یک نیاز اساسی است ، خدمات شرکت توزیع برق را در این شهرستان قابل تقدیر ارزیابی کرد.

در پایان این دیدار، کارکنان امور برق شهرستان سامان درخواست ها و مسائل خود را در حضور مدیرعامل این شرکت عنوان کردند که مورد بررسی قرار گرفت.