بازدید مدیرکل حراست آبفای کشور از نوآوری‌های تصفیه‌خانه آب کرج

جعفر عرب نژاد مدیرکل حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از تصفیه خانه آب شماره ۱ کرج بازدید و رهنمودهای حفاظتی – امنیتی لازم را ارایه کرد.

 

بازدید مدیرکل حراست آبفای کشور از نوآوری‌های تصفیه‌خانه آب کرج

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا استان البرز؛ جعفر عرب نژاد، مدیرکل حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، به تازگی از تصفیه‌خانه آب شماره ۱ کرج بازدید و رهنمودهای ایمنی و امنیتی را در جهت بهبود عملکرد تاسیسات این مرکز، ارایه نمود. این بازدید که پس از مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست آبفای استان البرز انجام شد، شاهد سنجش و تحلیل وضعیت امنیتی و حفاظتی دستاوردهای جدید شامل فیلترهای سرامیکی بود.

عرب نژاد تاکید ویژه‌ای بر ضرورت برقراری ایمنی و حفاظت مستمر در تصفیه‌خانه‌ها داشته و اعلام نموده که به‌کارگیری تدابیر پدافند غیرعامل و استفاده از سیستم‌های نوین در عرصهء حفاظت از این مراکز، می‌بایست با دقت و توجه بیشتری صورت پذیرد.

همچنین حمیدرضا نامداری، مدیر عامل آبفای البرز، در این بازدید بیان داشت که طرح‌های اضطراری ارتقا و افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه، در پاسخ به شرایط تنش آبی و محدودیت‌های ملموس در تابستان سال جاری، مورد توجه قرار گرفته‌اند. این طرح‌ها با اعتباری معادل ۳۰ میلیارد تومان، در مدت شش ماه و با هدف خدمت‌رسانی به جمعیتی افزون بر ۵۲ هزار نفر، به ظرفیت عملیاتی ۱۰۰ لیتر بر ثانیه رسیده و در سفر اخیر رئیس جمهور به استان البرز با حضور وزیر کشور افتتاح گردیده است. این اقدام نه تنها نویدبخش راهکارهای نوین در مدیریت منابع آبی کشور است، بلکه نشان‌دهندهء تلاش‌های مستمر برای ارتقای کیفیت زیرساخت‌های حیاتی در شهرهای پرجمعیت نیز می‌باشد.