بازدید مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از تاسیسات برق بخش دلوار

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر همراه با معاون بهره‎برداری و دیسپاچینگ و مدیر برق شهرستان تنگستان و رئیس برق دلوار از تاسیسات برق بخش دلوار بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در این بازدید اظهار کرد: بازدیدهای میدانی از تاسیسات برق مناطق فرصتی است تا مدیریت استان از نزدیک در جریان کمبودها و مسائل و مشکلات این مناطق قرار گیرد.
وی بیان کرد: در این بازدیدها در صورت وجود ضعف ولتاژ و مشکلی برای مشترکان به صورت میدانی برای آن تصمیم گیری و دستورات لازم اعمال خواهد شد.
حشمتی ادامه داد: در این بازدید ضمن بررسی پیشرفت پروژه های در دست اجرا همچنین با حضور در مسجد دیداری نیز با مردم و اعضای شورای روستای علی آباد شهرستان انجام شد و مطالبات بحق آنان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر امسال ارائه عمده خدمات خود را بر بستر الکترونیکی مهیا کرده است که بدون تردید این مهم از رفت و آمدها و طولانی شدن بروکراسی اداری جلوگیری می کند.
وی عنوان کرد: مدیریت مصرف برق موضوعی همواره اولویت دار برای مشترکان برق است که باید در راستای حفاظت از سرمایه های ملی این موضوع را به صورت اولویت مدنظر قرار دهند.
حشمتی اضافه کرد: مدیریت بهینه مصرف برق بدون تردید علاوه بر پایداری هر چه بیشتر برق مشترکان، نسبت به کاهش هزینه های خانوارها کمکی شایان می‎کند.