بازدید مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد از چند پروژه در دست اقدام

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد به همراه معاون طرح و توسعه شرکت از چند پروژه آبی در دست اقدام بازدید و مراحل پیشرفت را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد در راستای بازدیدهای دوره ای از مجموعه کارهای اجرایی حوزه انتقال پساب و همچنین مخزن ۵۰ هزار متر مکعبی یزد بازدیدی از طرف مدیرعامل و معاون این شرکت به عمل آمد.

در این برنامه ابتدا از محل ایستگاه پمپاژ شماره ۲ خط انتقال پساب سرب و روی مهدی آباد بازدید و از نزدیک وضعیت پیشرفت پروژه مورد ارزیابی قرار گرفت.

سپس از محل احداث مخزن ۵هزار متر مکعبی مقسم پساب و ایستگاه پمپاژ شماره یک خط سرب و روی در محل تصفیه خانه فاضلاب شهر یزد بازدید و روند اجرای پروژه از نزدیک بررسی گردید که بر اساس برنامه زمانبندی شده و گزارش پیمانکار تا آخرمردادماه ۱۴۰۱ سه ایستگاه پمپاژ خط سرب و روی به طور کامل به بهره برداری خواهد رسید.

مخزن ۵۰هزار متر مکعبی یزد که با تزریق نقدینگی و تامین میلگرد از محل تبصره ۸۱ شرایط خوبی داشته و با برنامه ریزی انجام شده تا پایان شهریورماه ۱۴۰۱  به اتمام خواهد رسید از دیگر پروژه هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت.

با توجه به اهمیت پروژه های مذکوربه گونه ای برنامه ریزی شده است که حداکثر سه هفته یکبار پروژه ها مورد بازدید و از نزدیک روند اجرای آنها بررسی و ارزیابی گردد.