مدیرعامل شرکت آب منطقه ای از تأسیسات تغذیه مصنوعی شهداد بازدید کرد

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمان به همراه معاونت حفاظت و بهره برداری از تأسیسات تغذیه مصنوعی شهداد بازدید به عمل آوردند و جلسه ای به منظور بررسی مشکلات بخش آب این منطقه با اعضای شورای شهر و جمعی از مردم این شهر تشکیل دادند.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای، مهندس رشیدی مدیرعامل شرکت از تأسیسات تغذیه مصنوعی شهداد بازدید و سپس با اعضای شورای شهر و جمعی از مردم این شهر جلسه ای برگزار کردند. ایشان با توجه به درخواست های مردمی، دستور بررسی و اجرای طرح های جدید بخش آب در منطقه شهداد را دادند و بر رفع مشکلات مربوط به تغذیه مصنوعی این منطقه تاکید کردند.

ایشان همچنین بر پیگیری طرح های جدید بخش آب و رفع مشکلات تأکید نموده و با توجه به محدودیت های اعتباری در بخش تغذیه مصنوعی، استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی بخش های خصوصی در لایروبی این تأسیسات را با اهمیت دانستند .

در پایان مهندس رشیدی مدیرعامل شرکت با مهم عنوان کردن موضوع تغذیه مصنوعی و آبخوان داری، اعلام کردند شرکت آب منطقه‌ای آماده هرگونه همکاری با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در بهره برداری از این تأسیسات است و اظهار امیدواری کردند که با توجه به محدودیت بودجه بتوانیم از نهادهای دیگر نیز کمک بگیریم .