بازدید رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو از روستاهای کازرون و کوهچنار

رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو در بازدید از روستاهای شهرستانهای کازرون و کوهچنار، از نزدیک در جریان مشکلات آبرسانی به روستاهای این شهرستانها  قرار گرفت و در خصوص تسریع در روند آبرسانی به این مناطق تاکید نمود. به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، میثم جعفرزاده رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو که […]

رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو در بازدید از روستاهای شهرستانهای کازرون و کوهچنار، از نزدیک در جریان مشکلات آبرسانی به روستاهای این شهرستانها  قرار گرفت و در خصوص تسریع در روند آبرسانی به این مناطق تاکید نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، میثم جعفرزاده رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو که به همراه وزیر محترم نیرو به استان فارس سفر کرده بود در بازدید از روستاهای جره و سرمشهد بخش بالاده شهرستان کازرون، ضمن دیدار و گفتگو با مردم این مناطق و آشنایی نزدیک با مشکلات آبرسانی به این روستاها، در خصوص سرعت بخشیدن در روند آبرسانی به این روستاها تاکید و در مورد پیگیری تامین اعتبارات مورد نیاز این پروژه ها قول مساعد دادند. مهندس جعفرزاده ضمن بیان سیاست های وزارت نیرو در امر خدمات رسانی به مناطق محروم کشور و رسیدگی فوری به مشکلات آبرسانی به این روستاها، تاکید نمود: فلسفه تشکیل مرکز جهاد آبرسانی در وزارت نیرو سرعت بخشیدن به اجرای طرح های آبرسانی بصورت جهادی و رفع موانع در مسیر اجرای پروژه ها بویژه در مناطق محروم و روستایی می باشد.

بنابراین گزارش در ادامه این سفر ایشان از روستای کنده ای شهرستان کوهچنار بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این روستا قرار گرفت و در مورد پیگیری تامین اعتبار مورد نیاز آبرسانی به این روستا قول مساعد دادند.