دانش آموزان دبیرستان شهید مدرس از نیروگاه ری بازدید کردند

مدیر روابط عمومی نیروگاه ری گفت: دانش آموزان باید بدانند تولید برق به سختی انجام می شود و دانش آموزان می توانند سفیران ما در جامعه و همیاران تولید برق باشند. وظیفه ما نیز آگاه سازی آنها نسبت به نحوه تولید انرژی و پاسداری از منابع طبیعی می باشد.

مدیر روابط عمومی نیروگاه ری در بازدید دانش اموزان دبیرستان شهید مدرس از نیروگاه ری گفت: دانش آموزان باید بدانند تولید برق به سختی انجام می شود و دانش آموزان می توانند سفیران ما در جامعه و همیاران تولید برق باشند. وظیفه ما نیز آگاه سازی آنها نسبت به نحوه تولید انرژی و پاسداری از منابع طبیعی می باشد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی نیروگاه ری دانش آموزان دبیرستان شهید مدرس به منظور آشنایی با نحوه تولید برق و سختی‌های تولید از واحدهای تولید انرژی نیروگاه ری بازدید کردند.

برنامه بازدید با هدف علاقمند کردن دانش آموزان به مباحث علمی و پژوهشی و افزایش روحیه امید آفرینی برای انتخاب رشته و آینده شغلی آنها و همچنین به منظور آشنایی با نحوه تولید برق و سختی‌های تولید و در نهایت صرفه جویی در مصرف برق انجام شد.

مدیر روابط عمومی نیروگاه ری گفت: دانش آموزان باید بدانند تولید برق به سختی انجام می شود و دانش آموزان می توانند سفیران ما در جامعه و همیاران تولید برق باشند.

وی افزود: وظیفه ما نیز آگاه سازی آنها نسبت به نحوه تولید انرژی و پاسداری از منابع طبیعی می باشد.