توسط مدیر کل حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

بازدید از تأسیسات آبرسانی استان بوشهر

میکائیل حسینی مدیر کل دفتر حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این بازدید اظهار کرد : یکی از مهم ترین رویکردهای شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور جلوگیری از هدررفت آب و همچنین تلاش برای کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری است .

به گزلرش برقآب، میکائیل حسینی مدیر کل دفتر حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این بازدید اظهار کرد : یکی از مهم ترین رویکردهای شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور جلوگیری از هدررفت آب و همچنین تلاش برای کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری است .
وی بیان کرد : کلیه ارکان شرکت های آب و فاضلاب باید در راستای خدمت رسانی شایسته به مردم دغدغه مند باشند .
مدیر کل حراست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تصریح کرد : در این مسیر می طلبد با طراحی چشم انداز ، افق های ایده آل برای جامعه هدف استان ترسیم شود که بررسی شاخص های عملکردی شرکت نشان دهنده اهتمام جدی و قابل تحسین در تحقق بهبود بهره وری و ارتقاء پایداری خدمات در حوزه آب و فاضلاب در جای جای استان می باشد .
حسینی ادامه داد : مبارزه با فساد در دولت سیزدهم از رویکرد اساسی و مهم شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و برگرفته از روحیه شهید رئیسی برای مبارزه قاطعانه با پدید شوم فساد است .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز گفت : در دولت سیزدهم اقدام ارزشمندی در جهت تأمین آب پایدار بوشهری ها انجام شد ، به نحوی که با حمایت های شهید رئیسی ظرفیت تولید آب شیرین کن های استان به ۱۰۰ هزار مترمکعب رسید .
ابوالحسن عالی افزود : پیش بینی شده ظرف ۲۴ ماه آینده ،  ۱۴۰ هزار مترمکعب دیگر  به ظرفیت تولید آب شیرین کن های استان بوشهر افزوده گردد ، که این مهم نویدبخش تأمین پایدار آب شرب استان است .
وی اظهار کرد : در حوزه نوسازی و توسعه شبکه آبرسانی نیز اقدامات قابل توجهی در استان بوشهر افتتاح و یا عملیاتی شده که به ثمر رسیدن تمام این طرح ها منجر به کاهش چشمگیر هدررفت آب در استان است .