باد و باران باعث خسارت ۴ میلیارد ریالی به شبکه توزیع برق شهرستان دلگان شد

 به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان مدیر امور توزیع برق شهرستان دلگان گفت: باد و باران شب گذشته در این شهرستان باعث خسارت ۴میلیارد ریالی به شبکه توزیع برق این منطقه شد.
علی یوسف زهی اظهار داشت: بر اثر این شرایط جوی، چهار اصله پایه فشار متوسط و ۳۰۰ متر شبکه تخریب و تعداد زیادی سیم پارگی اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: حاشیه شهر دلگان، روستای چاه کیچی و هودیان از جمله مناطقی بودند که تحت تاثیر این شرایط جوی دچار خسارت شبکه برق شدند.

مدیر امور برق شهرستان دلگان بیان کرد: پرسنل این امور به محض اطلاع به مناطق آسیب دیده اعزام شدند و نسبت به پایداری شبکه برق اقدام کردند.

وی بیان کرد: طغیان رودخانه های فصلی، کوهستانی و صعب العبور بودن مسیر و نبود ارتباط مخابراتی از جمله چالش های پرسنل این امور جهت پایداری شبکه برق بوده است.

یوسف زهی بیان کرد: در حال حاضر شبکه برق روستای چاه کیچی و سایر مناطق شهرستان دلگان پایدار است.

وی تصریح کرد: با توجه به نبود ارتباط مخابراتی، اطلاع از خاموشی شبکه روستای هودیان از طریق حضور مردمی اعلام شد که بلافاصله تیم‌های این امور به منطقه اعزام
و کار پایداری شبکه برق روستای هودیان انجام شد.

یوسف زهی تصریح کرد: با توجه به تداوم شرایط بد جوی امکان خسارت به شبکه برق وجود دارد که به این جهت پرسنل امور برق این شهرستان در حالت آماده باش کامل قرار دارند.