ایجاد بسترهای خدمات الکترونیک در آبفای گیلان

خدمات شرکت آب و فاضلاب گیلان به صورت الکترونیک و شبانه روزی به مشترکین این شرکت ارائه می شود. به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ مدیر دفتر توسعه فناوری و خدمات الکترونیک این شرکت در مصاحبه با برنامه در مسیر توسعه شبکه باران گفت: شرکت آب و فاضلاب استان، خدمات […]

خدمات شرکت آب و فاضلاب گیلان به صورت الکترونیک و شبانه روزی به مشترکین این شرکت ارائه می شود.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ مدیر دفتر توسعه فناوری و خدمات الکترونیک این شرکت در مصاحبه با برنامه در مسیر توسعه شبکه باران گفت: شرکت آب و فاضلاب استان، خدمات خود را در بسترهای مختلف به مشترکین ارائه می دهد که یکی از این بسترها، ارائه خدمات الکترونیک به صورت ۲۴ ساعته از طریق مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ است.

حمیدرضا ناطقی افزود: مردم استان در هر نقطه ای که باشند با شماره گیری ۱۲۲ می توانند از خدمات غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب گیلان مانند رفع حوادث، اعلام کارکرد کنتور و فروش انشعاب بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از بسترهای خدمات الکترونیک شرکت آبفای گیلان کد ussd به شماره #۱۲۲*۶۶۵۵* است که هم استانی های عزیز با شماره گیری این کد می توانند شماره همراه خود را ثبت کرده و قبوض آب را دریافت کنند.

ناطقی گفت: پورتال شرکت به آدرس www.gpww.ir و سامانه پیامکی به شماره ۲۰۰۰۰۱۵۲۲ نیز از دیگر بسترهای ارائه خدمات الکترونیک شرکت آبفای گیلان بشمار می رود.

وی افزود: با ارائه خدمات الکترونیک، علاوه بر صرفه جویی در زمان، مصرف برق، کاغذ و حفظ محیط زیست، مشترکین نیز خدمات شرکت آب و فاضلاب را راحت تر و به صورت غیرحضوری در مدت زمان کوتاه تری دریافت می کنند.