اپلیکیشن برق من، آسانترین راه دریافت خدمات از شرکت برق است

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: استفاده از اپلیکیشن برق من بهترین، و ساده ترین و ارزان ترین شیوه دریافت خدمات از شرکت توزیع برق توسط مردم است.

به گزارش روابط عمومی این شرکت ، سید مجید آزیز افزود: این اپلیکیشن که به صورت رایگان در اختیار افراد بوده و خدمات متنوع و گسترده ای ارائه می دهد ، تقریبا نیاز به مراجعه حضوری به ادارات برق را به صفر رسانیده و متقاضیان و مشترکین برق می توانند به صورت برخط خدمات خود را دریافت و پیگیری نمایند .
وی اظهار داشت: اطلاع از میزان مصرف برق و هزینه های ماهیانه آن، انتخاب پله مصرف ، سوابق مصرف و پرداخت ، دریافت انشعاب برق و خدمات پس از فروش انشعاب و ده ها خدمت دیگر امکاناتی است که با نصب اپلیکیشن در اختیار خواهد بود .
وی بیان کرد: مسائل مربوط به نواقص در ولتاژ شبکه و روشنایی معابر ، خسارات به شبکه و لوازم برقی ، سرقت برق و … از دیگر مواردی است که در اپلیکیشن برق من قابل پیگیری و انجام می باشد .
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: یکی دیگر از امکانات اپلیکیشن برق من، معرفی مراکز غیرمجاز رمزارز است که مردم می توانند با مراجعه به این اپلیکیشن نسبت به معرفی این مراکز اقدام کرده و از پاداش هایی که توانیر برای این مهم در نظر گرفته است، بهره گیرند.
وی تهیه محتوای معرفی اپلیکیشن در قالب موشن گرافی، پوستر و بروشور و تبلیغات آن از طریق فضای مجازی و فضای شهری، نصب بنر معرفی اپلیکیشن در دفاتر پیشخوان دولت، ترغیب همکاران شرکت به نصب این اپلیکیشن و ترویج آن در بین خانواده و اطرافیانشان، اعزام همکاران به مدارس به عنوان مروجان مدیریت مصرف و ارایه آموزشهای لازم به دانش آموزان ، استفاده از ظرفیت ائمه جمعه ، رابطین ادارات و … را از جمله اقداماتی برشمرد که روابط عمومی توزیع برق استان برای معرفی نرم افزار اپلیکیشن برق من انجام داده است