جلسه کمیته مدیریت منابع آب شرکت آب منطقه ای کرمان در سال جدید

اولین جلسه کمیته مدیریت منابع آب شرکت در سال ۱۴۰۲ روز یکشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه به ریاست آقای مهندس رشیدی مدیرعامل شرکت و حضور کلیه اعضا برگزار گردید.

به گزارش برقآب، اولین جلسه کمیته مدیریت منابع شرکت آب منطقه ای کرمان در سال ۱۴۰۲ روز یکشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه به ریاست آقای مهندس رشیدی مدیرعامل شرکت و حضور کلیه اعضا برگزار گردید.

در حاشیه این جلسه پس از طرح پرونده های رسیده به دبیرخانه کمیته از سامانه تحت وب حسابرسی تخصیص آب رونمایی شد و بهره برداری آزمایشی آن آغاز گردید . این سامانه که به سفارش دفتر برنامه ریزی و توسط گروه فناوری اطلاعات دفتر توسعه مدیریت طراحی و اجرا شده ات به صورت صد درصد توسط کارشناسان حوزه IT طراحی و به مرحله بهره برداری رسیده است .

به کمک این سامانه ضمن انجام حسابداری تخصیص آب و ذخیره سازی اطلاعات تخصیص های اعطا شده به بخش شرب و صنعت ، امکان رصد و پیگیری طرح های مذکور را تا مرحله بهره برداری کامل فراهم کرده است . در ادامه جلسه برنامه زمانبندی برگزاری جلسات کمیته در سال جدید نیز به تصویب اعضا رسید .

در این جلسه آقای فتح نجات مدیر تحقیقات، برنامه ریزی و بررسی های اقتصادی به ارائه گزارش عملکرد یکساله کمیته پرداخت .

ایشان تعداد پروند های رسیده به دبیرخانه کمیته را طی ۱۶ جلسه برگزار شده در سال ۱۴۰۱ ، ۲۷۰ فقره عنوان کردند که پس از بررسی های کارشناسی و طرح موضوع در کمیته با ۱۷۷ فقره موافقت و با ۱۰ مورد مخالفت گردید و ۸۳ مورد جهت بررسی بیشتر به شهرستانها عودت داده شد. مدیر برنامه ریزی همچنین از اختصاص ۱۱ میلیون متر مکعب آب شرب و ۱.۳ میلیون متر مکعب آب صنعت در سال گذشته خبر داد .

در پایان جلسه آقای مهندس رشیدی ضمن تشکر از اقدام معاونت برنامه ریزی در طراحی و ایجاد سامانه حسابرسی تخصیص ، این سامانه را ابزاری برای برنامه ریزی و مدیریت صحیح منابع آب زیرزمینی دانستند و خواستار تکمیل این سیستم شدند.