انعقاد تفاهم نامه آبفای غرب استان تهران با اداره ورزش و جوانان

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران از انعقاد تفاهم نامه آبفا با اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار با حضور مدیر امور آبفای شهریار خبر داد. عزیز الله ولی زاده با اعلام این خبر گفت: این تفاهم نامه در راستای گسترش همفکری و همکاری های فرهنگی، آموزشی و نظام مند […]

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران از انعقاد تفاهم نامه آبفا با اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار با حضور مدیر امور آبفای شهریار خبر داد.

عزیز الله ولی زاده با اعلام این خبر گفت: این تفاهم نامه در راستای گسترش همفکری و همکاری های فرهنگی، آموزشی و نظام مند کردن فعالیت های علمی و اجرایی و به منظور استفاده مطلوب از توانمدی مشترک بین آبفای غرب استان تهران و اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار منعقد شده است.

او افزود: مدت زمان این تفاهم نامه یک سال است و در این مدت سعی بر نهادینه کردن جایگاه و ارزش ویژه آب و اهمیت ورزش می باشد.و بتوان از ظرفیت قهرمانان ورزشی به عنوان الگو در جامعه به منظور ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب برای جامعه هدف جوانان استفاده کرد.

گفتنی است انعقاد این تفاهم نامه مورد استقبال هاشملو رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار قرار گرفت و تاکید کرد اداره ورزش و جوانان تمام پتانسیل خود برای فرهنگ سازی در بین اقشار جامعه در زمینه مدیریت مصرف بهینه و بازچرخانی آب بکار خواهد گرفت.