انعقاد تفاهمنامه همکاری آموزشی – کاربردی

تفاهمنامه همکاری آموزشی - کاربردی شرکت توزیع برق استان قزوین با دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان قزوین منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان قزوین، با هدف توسعه همکاری های آموزشی و استفاده از ظرفیت علمی و زیر ساخت های آموزشی طرفین، تفاهمنامه همکاری آموزشی – کاربردی؛ مسعود خواجه وند مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قزوین و محمد دوسرائیان مقدم رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان قزوین ، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

بهره گیری از ظرفیت های علمی متخصصان، استفاده از زیرساخت های آموزشی و کمک آموزشی طرفین، طراحی و اجرای دوره های آموزشی رسمی و تکمیلی بین سطوح تحصیلی علمی کاربردی براساس نیازهای آموزشی از محور های اصلی این تفاهم نامه به شمار می آید.

مسعود خواجه وند مدیرعامل شرکت توزیع برق استان درمراسم امضای این تفاهم نامه گفت : تعامل دوسویه حلقه مفقوده بین دانشگاه و صنعت می باشد که خوشبختانه تمهیدات و راهکارهای مختلفی در این زمینه اندیشیده است که بهره گیری مناسب از ظرفیت داشگاه جامع علمی – کاربردی، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری ، از جمله آنها می باشد.

خواجه وند افزود: دانشجویانی که تحصیلات خود را در دانشگاه جامع علمی و کاربردی به اتمام می رسانندبصورت مستمر با کار عملی و صنعت در ارتباط هستند .

وی ادامه داد : علاوه بر آنکه خدمت رسانی را رسالت خود می دانیم، برای تربیت نیروی انسانی و جانشین پروری اهمیت ویژه ای قائل هستیم که برای تحقق این موضوع آزمون های مختلفی برگزار کرده و نفرات برتر را انتخاب می کنیم؛ اما معتقدیم که این موضوع کفایت نمی کند و باید دوره های مهارت تخصصی را نیز برگزار نماییم.

این مسئول ادامه داد: سایت آموزشی برق استان تجهیز شده بطوریکه پس از برگزاری دوره های مختلف با انعقاد این تفاهم نامه شرایط صدور مدرک معتبر و مورد تایید وزارت علوم در استان قزوین فراهم شده است .

لازم به ذکر است این تفاهمنامه در ۹ بند و ۳ تبصره تنظیم و به امضای طرفین رسید.