انعقاد بیش از چهار هزار تفاهم نامه همکاری کاهش مصرف در سمنان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از انعقاد تفاهم نامه همکاری چهار هزار و ۴۱۲ مشترک برق به منظور کاهش مصرف در پیک بار تابستان امسال خبر داد. سید محمد موسوی زاده در جلسه مدیریت مصرف که در راستای برنامه های گذر از پیک بار سال ۱۴۰۰ برگزار شد بیان داشت: این تفاهم نامه ها در راستای […]

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از انعقاد تفاهم نامه همکاری چهار هزار و ۴۱۲ مشترک برق به منظور کاهش مصرف در پیک بار تابستان امسال خبر داد.

سید محمد موسوی زاده در جلسه مدیریت مصرف که در راستای برنامه های گذر از پیک بار سال ۱۴۰۰ برگزار شد بیان داشت: این تفاهم نامه ها در راستای اجرای طرح های پاسخگویی بار برای رعایت سقف درنظر گرفته شده از سوی مرکز کنترل شبکه و به منظور جبران محدودیت تولید است.

وی با عنوان این که بازه زمانی این طرح از ۱۵ خرداد ماه لغایت ۱۵ شهریور سال جاری می باشد اظهار داشت: مشترکانی که طی این مدت، با این شرکت همکاری نمایند، از پاداش تعرفه ای مناسب بهره مند شده و در صورت حساب برق مصرفی آنان اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: در بخش کشاورزی دو هزار و ۹۳ مشترک، ذخیره عملیاتی ۱۴ مورد، کاهش اوج بار صنعتی دو هزار و سی و سه، سی ان جی ۱۵، ادارات و تجاری ۲۲۵ و مولدهای اضطراری ۳۲ اشتراک با این شرکت تفاهم نامه منعقد نموده و آماده همکاری در پیک بار تابستان هستند.

وی با عنوان این که میزان کاهش بار قابل پیش بینی براساس تفاهم نامه های مورد اشاره، ۶۲ مگاوات برآورد می شود اضافه کرد: همکاری مشترکین کشاورزی ۲۱ مگاوات، ذخیره عملیاتی ۱۶، کاهش اوج بار صنعتی ۲۰، سی ان جی یک، ادارات و تجاری یک و همکاری مولدهای برق اضطراری سه مگاوات پیش بینی می شود.

یـادآور می شود: در این نشست همچنین درخصوص شناسایی و جمع آوری سریع رمز ارزهای غیرمجاز، مدیریت بار در حوزه های صنعتی و کشاورزی، کنترل بار ادارات، برنامه ریزی صحیح و دقیق خاموشی ها بحث و تبادل نظر گردیده و تصمیم گیری شد.