انشعابات غیرمجاز مهمترین مانع توزیع عادلانه خدمات آبفا

مدیرعامل آبفای استان اصفهان می گوید: مهمترین مانع توزیع عادلانه خدمات آبفا، وجود انشعابات غیر مجاز است. هاشم امینی که در نشست مشترک مدیران و مسئولان خدمات مشترکین آبفای مناطق خودگردان سخن می گفت افزود: برخی افراد با نصب انشعابات غیر مجاز و غیر قانونی از توزیع عادلانه خدمات آبفا به سایر مشترکین جلوگیری می […]

مدیرعامل آبفای استان اصفهان می گوید: مهمترین مانع توزیع عادلانه خدمات آبفا، وجود انشعابات غیر مجاز است.

هاشم امینی که در نشست مشترک مدیران و مسئولان خدمات مشترکین آبفای مناطق خودگردان سخن می گفت افزود: برخی افراد با نصب انشعابات غیر مجاز و غیر قانونی از توزیع عادلانه خدمات آبفا به سایر مشترکین جلوگیری می کنند.

وی در عین حال از مسئولان مشترکین ادارات آبفای خودگردان خواست شناسایی و قطع انشعابات غیر مجاز آب و فاضلاب را در دستور کار خود قرار دهند.

امینی در بخش دیگری از سخنانش از راه اندازی و فعالیت سامانه خدمات غیرحضوری ۱۵۲۲ در پنج سال اخیر به عنوان تجربه ای موفق که سهم قابل توجهی در کاهش سفر های درون شهری و آلودگی هوا داشته است نام برد و گفت: باید از تجربیات این سامانه در جهت شفاف سازی اطلاعات و خدمت رسانی مستمر و پایدار به مشترکین در سطح ۹۸ شهر و ۹۴۹ روستای تحت پوشش استفاده کرد.

وی در پایان سخنانش راه اندازی سامانه الکترونیکی تهیه و گردش صورت وضعیت ها (تدکار) با هدف توسعه خدمات الکترونیکی را قابل تقدیر دانست و گفت: با اجرای طرح تدکار در بخش مشترکین،  افزایش سرعت، دقت، شفافیت، سلامت اداری و کاهش احتمال تخلف، توسعه خدمات الکترونیک، افزایش رضایت ذینفعان، کاهش تشریفات و مراجعات اداری به شرکت حاصل می شود که بسیار ارزشمند است.