انسداد ۱۷ حلقه چاه غیر مجاز در بخش مرکزی شهرستان کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، روز گذشته پرسنل گشت و بازرسی (صیانت از دشت ها ) پس از اخذ حکم از مرجع محترم قضائی و با همکاری نیروی انتظامی، 17 حلقه چاه غیر مجاز محفوره واقع در روستاهای بیجانه، حصار سفید ، سیاه بید، و رحیم آباد بخش مرکزی دورود فرامان در شهرستان کرمانشاه را مسدود و مسلوب المنفعه نمودند.

بر پایه این گزارش در انجام این مهم، قنبری مدیر امور منابع آب شهرستان کرمانشاه، نماینده دفتر حراست و کارشناسان حقوقی شرکت نیز به همراه اکیپ صیانت از دشت ها ( گشت و بازرسی ) حضور داشتند .

لازم به توضیح است عملیات انسداد این تعداد از چاههای غیر مجاز از ابتدای صبح۲۸ بهمن ماه شروع و تا ساعت های پایانی شب بطول انجامید .

قنبری، مدیر امور منابع آب شهرستان کرمانشاه ضمن تقدیر از همه عوامل دست اندرکار( پرسنل حراست، کارشناسان حقوقی، عوامل گشت و بازرسی شرکت متبوع ) خصوصا تقدیر از مرجع محترم قضائی و پرسنل خدوم نیروی انتظامی به سبب همکاری همه جانبه در برخورد با متخلفین بخش آب گفت، در راستای  اجرای  طرح احیاء و تعادل بخشی و جلوگیری از برداشت های نامتعارف از منابع آب در دشت ها، برخورد با برداشت کنندگان غیر مجاز، وفق قانون ادامه خواهد داشت ..