انجام ممیزی عملکرد روابطعمومی شرکت برق منطقهای سیستان و بلوچستان
به گزارش برقاب چهارشنبه ۱۴ آبانماه ۱۴۰۴ در راستای ارتقای کیفی فعالیتهای اطلاعرسانی، همافزایی و همسویی میان روابطعمومیهای صنعت برق کشور، سرکار خانم ارفعی مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل شرکت توانیر به همراه تیم ممیزی روابطعمومی با حضور در شرکت برق منطقهای سیستان و بلوچستان، فرایند ارزیابی عملکرد روابطعمومی این شرکت را انجام داد.
در این برنامه، اعضای تیم ممیزی توانیر با بررسی شاخصها، اهداف، فرآیندها و اقدامات روابطعمومی، ضمن مرور برنامههای اطلاعرسانی، فرهنگی و ارتباطی، به ارزیابی میزان اثربخشی فعالیتها و انطباق آنها با استانداردهای ابلاغی صنعت برق پرداختند.
این ارزیابی در قالب محورهایی همچون مدیریت ارتباطات رسانهای، تولید محتوا، شفافسازی عملکرد سازمان برای افکار عمومی، برنامهریزی رویدادها و فعالیتهای فرهنگی، تعامل با ذینفعان، و بهرهگیری از شیوههای نوین ارتباطی انجام شد.
تیم ممیزی در پایان جلسات تخصصی با مدیرعامل، مدیر دفتر روابطعمومی و کارشناسان مربوطه، ضمن ارائه جمعبندی اولیه، بر ضرورت *بهبود مستمر عملکرد روابطعمومیها، افزایش انسجام بینسازمانی و انتقال تجربیات موفق میان شرکتهای صنعت برق تأکید کرد.
روابطعمومی شرکت برق منطقهای سیستان و بلوچستان نیز در این نشست، گزارشی جامع از اقدامات انجامشده در حوزه اطلاعرسانی، ارتباط با رسانهها، مدیریت بحران، فعالیتهای فرهنگی و مسئولیتهای اجتماعی ارائه کرد و بر تداوم همکاری و تعامل سازنده با روابطعمومی توانیر برای ارتقای سطح ارتباطات در صنعت برق کشور تأکید نمود.
هدف نهایی این ممیزی، که برای اولین بار در سطح کشور از استان سیستان و بلوچستان آغاز شده استایجاد نظام منسجم ارزیابی و بهبود عملکرد روابطعمومیها* در راستای تحقق اهداف کلان صنعت برق و افزایش رضایت ذینفعان عنوان شده است


















ارسال دیدگاه