انجام ممیزی خارجی استاندارد ۹۰۰۱:۲۰۱۵ در آبفای سمنان

ممیزی استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ با حضور سرممیز، قائم مقام مدیر عامل شرکت ، معاونین ، اعضای کمیته اجرایی و راهبردی در شرکت آب و فاضلاب استان سمنان برگزار و افتتاح شد.  به گزارش روابط عمومی آبفای استان سمنان، سعید شایگان، معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت با اعلام این خبر گفت: الزامات استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ […]

ممیزی استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ با حضور سرممیز، قائم مقام مدیر عامل شرکت ، معاونین ، اعضای کمیته اجرایی و راهبردی در شرکت آب و فاضلاب استان سمنان برگزار و افتتاح شد.

 به گزارش روابط عمومی آبفای استان سمنان، سعید شایگان، معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت با اعلام این خبر گفت: الزامات استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ مکمل الزامات محصولات و خدمات بوده و این استاندارد بین المللی رویکرد فرآیندی را به کار گرفته که چرخه ی طرح ریزی-اجرا-بررسی و اقدام و تفکر مبتنی بر ریسک را با هم ترکیب می نماید.

 شایگان تصریح کرد: به کارگیری سیستم مدیریت کیفیت، یک تصمیم استراتژیک برای سازمان است که می تواند به طور کلی در بهبود عملکرد سازمان به آن کمک کند و مبنای منطقی را برای فعالیتهای بهبود مستمر واقع گردد.

وی ادامه داد : در این ممیزی، دفتر تحقیقات و توسعه مدیریت، امور بازرگانی،آزمایشگاه، معاونت بهره برداری و توسعهآب، دفتر آموزش، دفتر انفورماتیک، دفتر ۱۲۲ و معاونت مشترکین مورد ممیزی واقع شدند ودر حین ممیزی از واحد تله متری ستاد شماره (۲) نیز بازدید بعمل آمد.    

شایگان افزود : در شرکت آب و فاضلاب استان سمنان از سال ۱۳۹۹ تصمیم بر اجرای استاندارد ۹۰۰۱:۲۰۱۵ شد که در ابتدای سال ۱۴۰۰ این امر اجرا و مستند سازی های لازم جهت اجرای کامل و جامع در سطح شرکت صورت پذیرفت.

گفتنی است: جلسه افتتاحیه و سرممیزی با موضوعیت طرح برنامه ممیزی آغاز و در آئین اختتامیه فرصت های بهبود مستمر در سطح شرکت و عدم انطباق های وارده به سیستم، به اعضا توسط سرممیز ابلاغ گردید.

برگزاری دوره آموزش برنامه ایمنی آب

به منظور اجرا و پیاده سازی برنامه ایمنی آب در سطح کلیه شهرهای استان سمنان و با هدف ارتقای دانش تخصصی در این حوزه، دوره آموزشی برنامه ایمنی آب به میزبانی شرکت آب و فاضلاب سمنان و همکاری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.

 دراین دوره بیش از ۴۰ نفر از مسئولین و کارشناسان کنترل کیفیت و بهداشت آب ستاد و امور های آب و فاضلاب شهرستانی و مسئولین بهداشت محیط علوم پزشکی سمنان و شاهرود و مراکز بهداشت شهرهای دامغان، گرمسار، آرادان، مهدیشهر، سرخه و میامی شرکت نمودند.