انجام بیش از ۳ هزار نظرسنجی از مشترکین توسط دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آبفای استان

مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از انجام 3 هزار و 259 مورد نظرسنجی از مشرکین توسط این دفتر در 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

مهندس رحیمی اظهار از این تعداد ۳ هزار و ۵۳ مورد توسط اکیپ های رفع اتفاق انجام شده و ۲۰۶ مورد نیز مربوط به نظر سنجی شکایات است که ۲۲۹۲ مورد از نحوه پاسخگویی سامانه ۱۲۲ رضایت کامل داشتند.
وی ادامه داد: در نیمه نخست سال جاری ۳ هزار و ۵۵۹ مورد قطعی آب  توسط اکیپ عملیاتی انجام شده که از این تعداد ۵۵۳ مورد قطعی آب با برنامه قبلی و پیش بینی شده و ۳ هزار مورد نیز قطعی آب  بدون برنامه قبلی و بر اثر اتفاق بوده است.
مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی افزود: همچنین در مدت مذکور ۳ هزار و ۸۶۶ مورد خدمت از جمله مشاهده سوابق، قرائت شناسه قبض و شناسه پرداخت، مشاهده و قرائت لیست پرداختی ها، ثبت شماره همراه ساکن و آخرین مانده بدهی به صورت تلفنی به مشترکین ارائه گردید.