انتصاب مدیر روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی

در جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی و اعضای هیئت مدیره، مدیر روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی منصوب شد. در این جلسه که با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت و مدیر کل امور اجتماعی و روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران تشکیل شد، فاطمه کشاورزی […]

در جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی و اعضای هیئت مدیره، مدیر روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی منصوب شد.

در این جلسه که با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت و مدیر کل امور اجتماعی و روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران تشکیل شد، فاطمه کشاورزی با دریافت حکمی به امضای مهندس یوسف غفارزاده، مدیرعامل شرکت، به عنوان مدیر روابط عمومی منصوب شد.
در این جلسه همچنین مدیرعامل آب منطقه ای استان با اهدای لوح تقدیر، از زحمات محمدرضا عزیزپور، مدیر سابق روابط عمومی شرکت طی ۱۳ سال مدیریت روابط عمومی شرکت و افتخارات حاصل شده در این مدت قدردانی و برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نمود.
گفتنی است فاطمه کشاورزی با سابقه فعالیت بیش از ۱۶ سال در روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی، دانش آموخته رشته روابط عمومی در مقطع کارشناسی از دانشگاه علامه طباطبائی و جامعه شناسی در مقطع کارشناسی ارشد و در حال اتمام دوره دکترا در رشته جامعه شناسی است.