انتصاب مدیران جدید استانی شرکت برق حرارتی

مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت‌های تولید نیروی برق زاهدان و مدیریت تولید برق یزد و ‌آذربایجان‌ شرقی برگزار شد. محسن طرزطلب، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی با صدور احکامی جداگانه سیدمحسن موسوی‌ را به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی و سید محمدحسن جمال‌الدینی را به عنوان مدیرعامل شرکت […]

مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت‌های تولید نیروی برق زاهدان و مدیریت تولید برق یزد و ‌آذربایجان‌ شرقی برگزار شد.

محسن طرزطلب، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی با صدور احکامی جداگانه سیدمحسن موسوی‌ را به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی و سید محمدحسن جمال‌الدینی را به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق یزد منصوب کرد. همچنین در این مراسم سلیمان عزیزی به عنوان سرپرست شرکت تولید نیروی برق زاهدان معرفی شد.
محسن طرزطلب در این مراسم راز موفقیت نیروگاه‌ها را در تعامل مثبت با شرکت‌های تولید برق دانست و افزود: تجربه نشان داده است که در هر منطقه‌ای که شرکت‌های تولید و مدیریت تولید همراهی بیشتری داشته‌اند،‌ وضعیت مطلوب‌تری در زمینه تولید برق وجود داشته است.
وی خواستار توجه مدیران عامل جدید به دوره پیک مصرف برق امسال و پرداخت به موقع تعهدات پیمانکاران و بازنشستگان شرکت‌های مدیریت تولید برق شد و افزود: بایستی برای رفع مشکلات کارکنان زمان مناسبی اختصاص و رضایت‌مندی کارکنان را فراهم آوردید تا با ایجاد روحیه همدلی و ‌وحدت، نگرانی در زمینه خروج اضطراری واحدها، خلل در تولید و تامین برق برای مردم نداشته باشیم.
امیر دودابی نژاد،‌ معاون برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه برق حرارتی نیز در این مراسم انتخاب مدیران عامل شرکت‌های جدید از درون شرکت‌ها را نشانه بلوغ مجموعه و شایستگی‌های کارکنان این ‌شرکت‌ها عنوان کرد و افزود: باتوجه به تنگاهای اقتصادی موجود،‌ شرکت‌های مدیریت تولید برق نباید صرفا متکی به درآمدهای حاصل از فروش برق به شرکت‌های تولید باشند، بلکه باید به کسب درآمد خارج از نیروگاه و از طریق سرمایه‌های انسانی نیز توجه داشته باشند و در حین حال رعایت ضوابط بودجه‌های ابلاغی را نیز در دستور کار قرار بدهند.
گفتنی است در این مراسم از خدمات محمد جعفری و ناصر معینی در زمان تصدی سمت مدیریت شرکت‌های مدیریت تولید برق یزد و آذربایجان‌شرقی و علی‌ سارانی‌نژاد در سمت مدیرعاملی شرکت تولید نیروی برق زاهدان تقدیر شد.