انتصاب جدید در آبفا شیراز

جلسه ای به منظور ارائه عملکرد حوزه های مختلف آبفا شیراز در سال ۱۴۰۲ با حضور بهمن بهروزی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب شیراز در تالار زنده یاد نمازی برگزار شد

به گزارش برقاب، جلسه ای به منظور ارائه عملکرد حوزه های مختلف آبفا شیراز در سال ۱۴۰۲ با حضور بهمن بهروزی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب شیراز در تالار زنده یاد نمازی برگزار شد.
رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل آبفا شیراز در این مراسم از تمامی حوزه‌های زیرمجموعه خود برای اقدامات انجام‌شده تقدیر کرد و ابراز داشت: شرکت آب و فاضلاب شیراز همچنین برای سال آینده نیز اقدامات قابل‌ توجهی را پیش‌بینی کرده تا کمترین مشکل را برای توزیع آب و ارائه خدمات فاضلاب داشته باشیم.

بهمن بهروزی پیشرو بودن  شیراز را نشان از تلاش مجدانه در کار دانست و خاطرنشان کرد: عملکرد آبفا شیراز در تمامی حوزه‌ها در نهایت به موفقیت های بزرگی منجر شده است.

در این مراسم معاونت های مختلف آبفا شیراز در حوزه خود به ارائه گزارش پرداختند.

گفتنی است در این جلسه محمد علی طاهردوست به عنوان معاون خدمات مشترکین و درآمد، ساسان سلیمانی به عنوان مشاور مدیر عامل، آرش محمدی به پست مدیر دفتر حسابرسی و نظارت مالی و سعیده جوانمردی، با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست‌دفتر سرمایه گذاری، تجهیز منابع مالی و توسعه مشارکت منصوب شدند.

از دیگر انتصابات جدید در این جلسه انتصاب بهمن حق نگهدار، به عنوان رئیس اداره آب و فاضلاب داریون و جلال الدین کهن به سمت رئیس اداره آب و فاضلاب قره چمن بود