انتصابات جدید در شرکت اب و فاضلاب استان ایلام

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام طی احکامی جداگانه ایی،آقایان محمد پیر باوه پور را به سمت سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب، امیر باقی سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب، عباس هواسی به سمت معاونت مالی و پشتیبانی  و صید مراد رشیدی را به سمت سرپرست معاونت منابع انسانی و تحقیقات منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام،  در مراسمی که با حضور قائم مقام شرکت و جمعی از همکاران و مدیران  در محل سالن جلسات شرکت برگزار گردید.

مهندس جعفر حسنی،  قائم مقام شرکت با قدردانی از معاونین قبلی، تلاش های این عزیزان را در مسئولیت های قبلی را شایسته تقدیر دانست و تاکید نمود تمام تلاش مجموعه آب و فاضلاب استان ارائه خدمات به بهترین نحو است.

وی یکپارچه سازی شرکت های آبفا شهری و روستایی استان را از پرچالش ترین اقدامات این شرکت دانست و گفت: با تلاش های صورت گرفته این یکپارچه سازی با کمترین چالش به انجام رسید.

قائم مقام شرکت آبفای استان بر انسجام درون سازمانی و حرکت برنامه ریزی شده و هدفمند در پیشبرد برنامه ها برای موفقیت آبفا ایلام در جهت خدمت رسانی به مردم تاکید و تصریح کرد: باید با همدلی و استفاده از پتانسیل داخلی شرکت و حضور جهادی همکاران در مسیر توسعه استان گام برداریم. و در این راه  همدلی، مشارکت و همکاری تمام همکاران  برای رسیدن به این هدف شرکت  ضروری است

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر از ولی ملکیان معاون سابق منابع انسانی و تحقیقات شرکت، رضا رضایی معاون سابق بهره برداری و توسعه آب و محمد محمدی معاون سابق  بهره برداری و توسعه فاضلاب تجلیل بعمل آمد.

لازم به ذکر است که آقای جعفر خاتونی معاون سابق مالی پشتیبانی شرکت در اسفندماه سال گذشته به افتخار بازنشستگی و آقای عباس هواسی، طی حکمی از سوی مدیر عامل شرکت به عنوان سرپرست جدید معاونت مالی و پشتیبانی شرکت منصوب گردید.