فرمانده مقاومت بسیج شرکت آب منطقه ای قزوین :

به عنوان فرمانده پایگاه برتر بسیج کارمندی استان انتخاب شد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان قزوین با ارسال لوح تقدیری ضمن قدرانی و تشکر از تلاش ها و همراهی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت آب منطقه ای قزوین، وی را به عنوان فرمانده پایگاه برتر کارمندی استان قزوین در سال 1402 معرفی نمود.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین فرمانده مقاومت بسیج شرکت آب منطقه ای قزوین به عنوان فرمانده پایگاه برتر بسیج کارمندی استان انتخاب شد.

در متن این لوح سپاس که به امضاء مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان قزوین سرهنگ پاسدار حسین فیضی رسیده، آمده است:

برادر بسیجی جناب آقای سید کمال الدین موسوی فرمانده پایگاه شرکت آب منطقه ای استان قزوین

امروز جبهه جنگ نرم دشمن، با شدت بی سابقه ای در حال یورش به مرزهای فرهنگی جمهوری اسلامی ایران می باشد؛ و در چنین شرایطی، وحدت و همدلی بین آحاد ملت ایران بخصوص مسئولین، یک حقیقت ضروری محسوب می شود.

همچنین توجه ویژه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جهت عبور از گردنه های سخت و پرخطر جنگ اقتصادی دشمن و نگاه اعتقادی به اقتصاد مقاومتی تنها را ه علاج مشکلات کشور است.

لذا بر خود وظیفه دانسیتم به مناسبت هفته مبارک بسیج نهایت سپاس خویش را از جنابعالی به جهت فرمانده پایگاه برتر کارمندی استان در سال ۱۴۰۲ بعمل آورده و از همکاری خالصانه شما با سازمان بسیج ادارت و کارمندان استان قزوین سپاس گذاری نموده و پشتکار و ثبات قدم شما را در راستای اقتدار همه جانبه ایران اسلامی و پاسداری از اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آبت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت داریم.