مدیر آبفا اهواز با حضور در معاونت مشترکین و درآمد:

امور مشترکین بازوان توانمند مجموعه آبفا اهواز هستند

آیین تقدیر از برترین های قرائت و وصول مطالبات مشترکین و درآمد آبفا اهواز در محل معاونت مشترکین و درآمد برگزار شد، سعيد دشتي زاده با حضور در این مراسم كاركنان امور مشتركين و درآمد مجموعه آبفا اهواز را بازوان توانمند و مهمترين بخش معرفي كرد.

وی با بیان این مطلب افزود: واحد مشترکین و درآمد بدون شک مهمترین بخش مجموعه آبفا اهواز است که از کاری سخت و طاقت فرسا برخوردارند و پر تلاش و بی توجه به سرما و گرما و بیماری و خاک و … با تمام توان وظایف و تعهد خود را انجام می دهند.
مدیر آب و فاضلاب کلانشهر اهواز ادامه داد: حیات و خدمات آبفا اهواز بدون شک در گرو همت و تلاش کارکنان تلاشگر مشترکین است.
دشتی زاده اظهار کرد: همانگونه که واحد مشترکین عضوی موثر تلقی می شود، به همان میزان انتظار می رود، تلاش و دلسوزی ها به مجموعه و سایر کارکنان برای ایجاد امیدواری و آینده ای روشن و مطلوب تر ادامه دار باشد.
وی با بیان این مطلب که مجموعه آبفا اهواز قدردان همه تلاش و کوشش واحد مشترکین بوده است، گفت: ارایه خدمات مطلوب به شهروندان و توجه ویژه به رشد سازمانی و رفاهیات کارکنان بویژه در واحد مشترکین نتیجه عملکرد درخشان این واحد است.
مدیر آبفا کلانشهر اهواز بیان کرد: رفتار و تعامل مطلوب با شهروندان نکته کلیدی این معاونت است که منجر به وصول مطالبات شده است، لذا افرادی که به نحو مطلوب و بطور شاخص تلاش میکنند، بدون شک از رشد سازمانی و توجه مجموعه بهره مند خواهند شد.
وی اظهار کرد: همه تلاش باید در راستای ایجاد امید و انگیزه برای افزایش وصول مطالبات و ارایه خدمات مطلوب به شهروندان باشد، کما اینکه با این عملکرد مطلوب بدون تردید آبفا اهواز به نقطه اوج و شکوفایی خود باز خواهد گشت.
دشتی زاده در پایان خاطرنشان ساخت: مشکلات در آبفا اهواز زیاد است که دلیل اصلی آن بارهاب اضافی است که بر دوش این مجموعه قرار داده شده است، ولیکن امید و انگیزه و تلاش بی وقفه سایر واحدها و بخصوص مشترکین و درآمد نشان میدهد، فاصله تا شکوفایی و کاهش دغدغه و مشکلات بسیار اندک است.
گفتنی است در پایان این مراسم از برتربن کارکنان قرائت و وصول مطالبات با اهداء لوح و هدایا تقدیر بعمل آمد.