امضاء تفاهم‌نامه مشترک بین شرکت آبفا کاشان و دانشگاه علمی کاربردی

همزمان با روز دانشجو تفاهم‌نامه مشترک بین شرکت آب و فاضلاب کاشان و دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل در حوزه فعالیت‌های روابط عمومی شرکت آبفا، به امضاء رسید.

 

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای کاشان؛  بر اساس این تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی آبفا و دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل توسعه می‌یابد.

قائم مقام مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت آبفای کاشان در نشست مشترک خود با رئیس دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل بر لزوم توسعه فعالیت‌های پژوهشی در حوزه روابط عمومی آبفا تاکید کرد و گفت: از انجام پروژه‌های مشترک علمی در حوزه روابط عمومی استقبال می‌کنیم.

سیدمحمدمسافری تصریح کرد: امروزه موفقیت هر مجموعه‌ای رابطه غیرقابل انکار با عملکرد روابط عمومی آن دارد و یک روابط عمومی مدرن، علمی و پویا نقش بسیار موثری در حل مسائل سازمان خود دارد و لذا حرکت علمی روابط عمومی آبفا مورد تاکید مدیرعامل محترم این شرکت و سایر اعضای هیئت مدیره است.

وی افزود: شرکت آبفای کاشان تاکنون از پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی زیادی در حوزه آب و فاضلاب حمایت و جای خالی انجام چنین پروژه‌هایی در حوزه روابط عمومی احساس می‌شود و ما آمادگی همکاری لازم در این زمینه با متخصصان و به ویژه دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل را داریم.

نعمت الله قبایی رئیس دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل با استقبال از انجام پروژه‌های علمی مشترک با شرکت آبفا، روابط عمومی این شرکت را مجموعه‌ای منسجم و حرفه‌ ای خواند و تصریح کرد: تحصیل دانشجویان علاقمند به روابط عمومی در این دانشگاه و بهره‌مندی از اساتید دلسوز، زمینه مناسبی را برای این همکاری متقابل ایجاد کرده است.