امدادرسانی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین به مردم سیل زده آستارا

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، در پی وقوع سیل در شهرستان آستارا و کمبود آب آشامیدنی، تعداد 20 هزار بسته نیم لیتری آب آشامیدنی از سوی این شرکت تهیه و به این شهرستان ارسال شد.

به گزارش برقآب، شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با ارسال ۲۰ هزار بسته نیم لیتری آب آشامیدنی به شهرستان آستارا در استان گیلان، به مردم سیل زده این منطقه کمک کرده است. این عملیات امدادرسانی به دستور مدیرعامل شرکت صورت گرفته است. در حالی که شهرستان آستارا با وقوع سیل و تمام شدن منابع آب آشامیدنی روبرو شده بود، شرکت آب و فاضلاب استان قزوین وظیفه تأمین آب آشامیدنی را به عهده گرفته و بسته های آب را به این شهرستان ارسال کرده است.

در اظهارنظر خود در مورد این اقدام، داراب بیرنوندی بدر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین اظهار کرده است که استان قزوین به عنوان استان معین در مواقع بروز بحران، خدمات امدادی خود را به استان های درگیر ارسال می کند و ارسال آب آشامیدنی نیز در همین راستا صورت گرفته است. این امدادرسانی نشان از تعهد و پاسخگویی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین به نیازهای بحرانی مردم در سطح کشور دارد.

شرکت آب و فاضلاب استان قزوین تاکنون خدمات امدادی متعددی را به استان های مختلف ارسال کرده است. این خدمات شامل امدادرسانی به بحران کم آبی در همدان، امداد به استان ایلام در ایام اربعین و کم آبی در اصفهان و کرمان می شود. این تلاش ها نشان از تکثیر فعالیت های امدادی و همکاری مؤثر شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با سایر نهادها در مواجهه با بحران های مختلف در سراسر کشور است.

با ارسال بسته های آب آشامیدنی به شهرستان آستارا، شرکت آب و فاضلاب استان قزوین نه تنها به تأمین نیازهای بحرانی مردم این منطقه کمک کرده است، بلکه به عنوان یک شرکت دولتی، نمونه ای از همکاری و همبستگی بین استان ها و سازمان های مختلف کشور را نشان داده است. این اقدام نشان از تعهد و مسئولیت اجتماعی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین به جامعه است و نشانگر نقش این شرکت در حفظ سلامت و رفاه اجتماعی مردم است.