در شهرستان آبیک انجام شد

اقدام جهادی سرویس و بهینه سازی خطوط ٢٠ کیلوولت بخش بشاریات

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: در راستای کاهش قطعی برق مشترکین، اقدام جهادی بهینه سازی فیدر محدوده شیر سحر در شهرستان آبیک به پایان رسید.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین؛ یوسف اینانلو در این باره اظهارداشت: در راستای کاهش قطعی برق و جلب رضایت مندی مشترکین، اقدام جهادی سرویس و بهینه سازی فیدر محدوده شیر سحر از پست فوق توزیع نیروگاه در شهرستان آبیک به پایان رسید.

اینانلو تصریح کرد: این اقدام در محدوده ای به مسافت ۲۰ کیلومتر توسط ۱۷ اکیپ فنی صورت گرفت و امروز به پایان رسید.

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآورشد: اکیپ های شرکت کننده در این مانور جهادی شامل ۶
اکیپ خط گرم و یازده اکیپ خط سرد بود که با کمک ۶۷ نفر نیروی انسانی این اقدام را انجام دادند.

اینانلو بیان کرد: امکانات استفاده شده در این اقدام جهادی شامل هفت دستگاه بالابر، یک دستگاه جرثقیل و بیست دستگاه خودروی عملیاتی است.

این مسئول اظهارداشت: همچنین سه اکیپ نظارتی و یک اکیپ پشتیبانی به استعداد ۱۲ نفر در این اقدام جهادی مشارکت کردند.

۴ میلیارد ریال هزینه اقدام جهادی

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در ادامه بیان کرد: اعتبار هزینه شده در این اقدام جهادی بالغ بر ۴ میلیارد ریال برآورد می شود.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح ضمن کاهش انرژی توزیع نشده، زمینه رضایت مندی مشترکین کشاورزی و خانگی روستایی مهیا می شود.

اینانلو گفت: با این اقدان ۲۵۰۰ مشترک کشاورزی و خانگی روستایی در محدوده شهرستان آبیک تحت پوشش قرار گرفته و خاموشی و قطع برق آنها کاهش خواهد یافت.

این مسئول تصریح کرد: در سال گذشته ۳ مورد عملیات اقدام جهادی در مناطق مختلف استان انجام شد و تا پایان سال نیز هشت اقدام جهادی دیگر برای کاهش انرژی توزیع نشده و کم شدن خاموشی ها صورت خواهد گرفت.