اقدام جهادگرانه روابط عمومیهای صنعت برق در فرهنگسازی مدیریت انرژی
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، علی سهرابی بیدار در جلسه کمیته روابط عمومیهای منطقه غرب کشور اظهار کرد: هدف والای این امر انتقال تفکر، ایده و برنامهها در شرکت توانیر به بدنه صنعت برق کشور است و همچنین دریافت نقطه نظرات که نتیجه نهایی آن هماهنگ شدن بخش روابط عمومی صنعت برق کشور خواهد بود و این بسیار ارزشمند است.
وی با بیان اینکه روابط عمومی اولین و آخرین پل ارتباطی یک سازمان با ذینفعان است، افزود: روابط عمومی با کسانی که مرتبط است، خدمت میرساند و خدمت می گیرد گفتگوها را رقم میزند، بنابراین ما باید ذائقه ذینفعان خود را بشناسیم و گفتگوها و اقداماتی داشته باشیم که با همراهی آنها بتوانیم به اهداف خود برسیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز کرد: وظیفه فرهنگسازی و تغییر فرهنگ مشتریان و حتی سازمان در شرح وظایف روابط عمومی است و این امر تکلیف را بزرگتر و اهمیت این جایگاه را مهمتر میکند که روابط عمومیهای صنعت برق جهادگرانه در این زمینه و فرهنگسازی مدیریت انرژی اقدام میکنند.
وی با اشاره به اهمیت ارتباط و تعامل با رسانهها خاطرنشان کرد: نقطه ارتباط سازمانها در صنعت برق با رسانه به دست روابط عمومیها است که این تعامل بسیار ارزشمند است.
سهرابیبیدار در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در روابط عمومی این شرکت عنوان کرد: انتشار یک هزار و ۴۷ خبر و درج ۷۰۰ آگهی در نشریات و در بحث تولید محتوا نیز تولید ۱۳۸ خبر، ۵۵ موشن گرافی و ۲۰۹ طرح گرافیکی در راستای بحث مدیریت انرژی و پخش ۱۰۵ هزار ثانیه تیزر و زیرنویس در صدا و سیمای مرکز همدان بخشی از اقدامات روابط عمومی توزیع برق همدان از ابتدای سال جاری تاکنون است.
وی با بیان اینکه در تبلیغات محیطی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است، عنوان کرد: نصب بنرهای مدیریت مصرف در ۱۰۰ ایستگاه اتوبوس، ۴۰ بیلبورد تبلیغاتی در جادهها و سطح شهرها، ۱۵ عرشه پل و چهار تلویزیون شهری در ایام پیک بار تابستان از جمله این فعالیتها است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان ادامه داد: نتیجه این اقدامات و تلاش همکاران کسب رتبه برتر روابط عمومی در دستگاههای اجرایی استان همدان شده طی سه سال پیاپی است.
وی با بیان اینکه روابط عمومی نقش مؤثری در موفقیتهای شرکت دارد، گفت: امید است همه افکار، ایدهها، برنامهها و حرکتهای ما منجر به برداشتن گامهای بلندتری برای کسب رضایت و خدمت به مردم باشد.
ارسال دیدگاه