مسعود علویان صدر، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

تشکیل اتاق فکر درآمد در ایجاد درآمدهای نوین

علویان صدر گفت: فعالیت های شهید خدمت، آیت الله رییسی این پیام را برای تمامی مسئولان به همراه داشت که در هر جایگاهی که هستیم باید خدمت بی منت و صادقانه به مردم داشته باشیم

اقتصاد آب و ضرورت تشکیل اتاق فکر درآمد و نیاز جدی به خلاقیت در ایجاد درآمدهای نوین و اهتمام ویژه در پایداری درآمد در صنعت و فراصنعت

به گزارش برقاب, علویان صدر گفت: فعالیت های شهید خدمت، آیت الله رییسی این پیام را برای تمامی مسئولان به همراه داشت که در هر جایگاهی که هستیم باید خدمت بی منت و صادقانه به مردم داشته باشیم و در این راستا نیز امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد ادامه دهنده نام، یاد و راه شهدای خدمت باشیم.
وی افزود: سرمایه گذاری ‌و برنامه ریزی و تشکیل اتاق فکر به منظور کسب درآمد پایدار از طریق فروش پساب به صنعت می تواند به عنوان عاملی در نجات صنعت و  اقتصاد آب رفع نیاز به آب و تامین منابع مالی پایدار برای شرکت به شمار رود.
برنامه ریزی جهت افزایش بهره وری در ابعاد ملموس و ناملموس به ویژه نیروی انسانی از مهم ترین مولفه های پیشرفت و ارتقا مباحث خواهد بود.
علویان صدر تاکید کرد تمامی حلقه های موجود در حوزه مشترکین نیازمند اتصال هوشمند است که در این راستا نظم دهی به ساختار تعرفه ها در قالب فرمول های ارائه شده محقق شده است.