افزایش ۴۸ درصدی تماس های مردمی با سامانه ارتباط با مشتریان ۱۲۲

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تعداد تماس های مردمی با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت در سال ۹۹ با ۳۰۵ هزار مورد تماس، ۴۸ درصد نسبت به سال پیش از آن رشد داشته است که این رشد ناشی از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی بوده و […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تعداد تماس های مردمی با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت در سال ۹۹ با ۳۰۵ هزار مورد تماس، ۴۸ درصد نسبت به سال پیش از آن رشد داشته است که این رشد ناشی از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی بوده و در همین راستا خدمات رسانی مرکز ارتباط با مشتریان ۱۲۲ به تمام روستاهای تحت پوشش شرکت گسترش یافته است.

«علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: از تعداد کل تماس گرفته شده با شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، بیش از ۹۳ هزار مورد تماس توسط اپراتورهای مرکز ارتباط با مشتریان و بیش از ۲۱۱ هزار تماس نیز توسط سامانه گویا پاسخ دهی شده است.

وی افزود: اعلام شکستگی و پیگیری، افت فشار، شرکت در نظرسنجی و اخذ مشاوره بیشترین دلایل تماس با مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در سال ۹۹ را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این شرکت با ارائه تمام خدمات خود بصورت غیر حضوری و در بسترهای گوناگون تلاش کرده است در هزینه و زمان مشترکین صرفه جویی کرده و در دوران کرونا نیز از مراجعات غیرضرور پیشگیری نموده است.

این مسئول تصریح کرد: هم اکنون دریافت خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در بستر اینترنت، تلفن ۱۵۲۲، سامانه پیامکی و اپلیکیشن مشترکین آبفا در سرتاسر استان انجام می پذیرد.