افزایش ۳۲ لیتر بر ثانیه منابع تامین آب شرب گرگان

مدیر امور آب و فاضلاب گرگان گفت : با وارد مدار بهره برداری قرار گرفتن چاه آب شرب  آب منطقه ای محدوده روستای تقرتپه و چاه آب شرب شهرک امام با استفاده از ظرفیت بخش دولتی ۳۲ لیتر بر ثانیه منابع تامین آب شرب افزایش یافت . به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت […]

مدیر امور آب و فاضلاب گرگان گفت : با وارد مدار بهره برداری قرار گرفتن چاه آب شرب  آب منطقه ای محدوده روستای تقرتپه و چاه آب شرب شهرک امام با استفاده از ظرفیت بخش دولتی ۳۲ لیتر بر ثانیه منابع تامین آب شرب افزایش یافت .

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، قربان غلامی با اعلام این خبر افزود : به منظور کاهش تنش آبی در مرکز استان و کمبود آب شرب عملیات اتصال چاه آب شرب آب منطقه ای و شهرک امام گرگان با اتصال به خط انتقال و  با استفاده ازظرفیت بخش دولتی  به پایان رسید.

مدیر امور آب و فاضلاب گرگان افزود : در حال حاضر شهرستان گرگان در پیک مصرف با ۴۷۰ لیتر بر ثانیه  کمبود آب شرب مواجه است و تامین همین میزان آب استحصالی تغییر بسیار مثبتی در  بالانس شبکه آبرسانی و توزیع آب مرکز استان ایجاد خواهد نمود.

غلامی اظهار داشت : با توجه به‌ کمبود آب شرب در مرکز استان سعی نموده ایم با کمک دیگر دستگاه های اجرایی و با استفاده از ظرفیت بخش دولتی و خصوصی این کمبود آب شرب را تا حدودی بر طرف نمائیم که از این میزان تاکنون ۸۰لیتر در ثانیه از این ظرفیت ها به منابع تامین مرکز استان افزوده شد .

وی تصریح کرد: با توجه به خشکسالی بی سابقه و بالا رفتن مصارف شرب جهت رعایت مسائل بهداشتی و جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، همکاری و مساعدت مشترکین محترم در مصرف صحیح و پرهیز از مصارف غیر ضروری آب امری ضروری می باشد.