افزایش ۲۳ لیتر بر ثانیه به منابع آب شرب فاضل آباد

سرپرست اداره  آب و فاضلاب شهر فاضل آباد گفت : با وارد مدار بهره برداری قرار گرفتن چاه شماره ۷  آب شرب ۲۳ لیتر بر ثانیه به منابع تامین این شهر افزوده شد. به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، دنیکو  با اعلام این خبر افزود : در […]

سرپرست اداره  آب و فاضلاب شهر فاضل آباد گفت : با وارد مدار بهره برداری قرار گرفتن چاه شماره ۷  آب شرب ۲۳ لیتر بر ثانیه به منابع تامین این شهر افزوده شد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، دنیکو  با اعلام این خبر افزود : در راستای ارائه خدمات پایدار و تأمین آب شرب مورد نیاز مشترکین شهر فاضل آباد یک حلقه چاه آب شرب پس از حفر و تجهیز وارد مدار بهره برداری گردید.

سرپرست اداره آب و فاضلاب فاضل آباد افزود : این چاه با دستور و پیگیری مهندس هرمزی مدیر عامل شرکت و تلاش شبانه روزی پرسنل اداره آب و فاضلاب فاضل آباد  با اعتباری بالغ بر۳۰ میلیارد ریال وارد مدار بهره برداری قرار گرفت که موجب جبران بخشی از کمبود آب در این شهر خواهد شد .

وی تصریح کرد:  : با توجه به خشکسالی بی سابقه و بالا رفتن مصارف شرب  جهت رعایت مسائل بهداشتی و جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، همکاری و مساعدت مشترکین محترم در مصرف صحیح و پرهیز از مصارف غیر ضروری آب امری مهم می باشد.

گفتنی است  چاه فوق  ۱۱۵۰خانوار و جمعیتی بالغ بر ۵۰۰۰ نفر را تحت پوشش شبکه آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی قرار می دهد .