افزایش ۱۰ درصدی تولید انرژی در نخستین ماه سال ۱۴۰۳

در فروردین ماه سال 1403، نیروگاه های شرکت تولید نیروی برق تهران، 10 درصد نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته افزایش تولید انرژی داشته اند.

به گزارش برقاب، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳، نیروگاه های شرکت تولید نیروی برق تهران، ۱۰ درصد نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته افزایش تولید انرژی داشته اند.
یعقوب روحی مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق تهران اظهار داشت: در فروردین ماه سال ۱۴۰۳، در مجموع افزایش ۱۰ درصدی تولید در نیروگاه های زیر مجموعه این شرکت را نسبت به زمان مشابه در سال گذشته شاهد بودیم. روحی افزود: واحدهای تولید انرژی بعد از پشت سر گذاشتن تعمیرات پیشگیرانه و دوره ای، آمادگی مطلوبی برای پیک پیش رو در سال ۱۴۰۳ دارند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه سال گذشته، شاخص های تولید و عملکرد نیروگاه ها رو به رشد بوده، به طوری که مقایسه آماری شاخص ها نشان از بهبود وضعیت عملکرد نیروگاه ها در حوزه تولید برق تهران دارد. بطوری که در سال ۱۴۰۲ بیش از شش میلیارد کیلو وات ساعت تولید انرژی الکتریکی در مجموع نیروگاه های شرکت تولید نیروی برق تهران داشته باشیم.
یعقوب روحی در ادامه با اشاره به عنوان سال ۱۴۰۳ که سال جهش تولید با مشارکت مردم نام گرفته است، اظهار داشت: انرژی الکتریکی که در نیروگاه ها تولید می شود، محصولی است که با تکیه بر منابع و تخصص داخلی است.
وی در ادامه بیان داشت: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ نیز همچون سال گذشته بتوانیم با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود و با تلاش متخصصان نیروگاه ها تولید حداکثری انرژی الکتریکی داشته باشند.