افزایش کشف مراکز غیرمجاز استخراج رمزارزها در کشور

براساس گزارش های دریافتی، در هفته ای که گذشت، ۱۹۴مرکز غیر مجاز استخراج رمزارز به تعداد ۲هزار و ۲۲۷ دستگاه و به ظرفیت ۴ هزار و ۵۲۷ کیلووات در کشور کشف شد. به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت شبکه برق ایران، تا کنون ۵ هزار و ۶۱۰ مرکز به تعداد ۲۱۹ هزار و ۳۶۳ دستگاه […]

براساس گزارش های دریافتی، در هفته ای که گذشت، ۱۹۴مرکز غیر مجاز استخراج رمزارز به تعداد ۲هزار و ۲۲۷ دستگاه و به ظرفیت ۴ هزار و ۵۲۷ کیلووات در کشور کشف شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت شبکه برق ایران، تا کنون ۵ هزار و ۶۱۰ مرکز به تعداد ۲۱۹ هزار و ۳۶۳ دستگاه به ظرفیت مصرف ۶۱۷ هزار و ۹۳۱ کیلووات در کشور کشف شده است.

در هفته ای که گذشت (۱۴۰۰/۰۶/۲۰ تا ۱۴۰۰/۰۷/۲) استان تهران با ۲۰ درصد، بیشترین میزان از مجموع ظرفیت های کشف را داشته و پس از آن به ترتیب استان های آذربایجان شرقی، فارس، خوزستان، کرمان و البرز قرار گرفتند.

بر اساس تحلیل های انجام شده در کشفیات در تعرفه های مختلف بر حسب ظرفیت، می توان افزایش درصد کشفیات در تعرفه خانگی را مشاهده کرد که این افزایش ظرفیت نسبت به هفته گذشته، به دلیل افزایش ارسال گزارش های مردمی و بازرسی محلی بوده است.

سهم ۴۳ درصدی ظرفیت های بین ۱۰ تا ۱۰۰ کیلوواتی نسبت به کلیه کشفیات، نشان دهنده این واقعیت است که در این هفته تعداد دستگاه کشف شده به ازای هر پرونده افزایش یافته است.