همکاری شهرداری بندرعباس در فرهنگ سازی طرح احیاء و تعادل بخشی

شهرداری بندرعباس و شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان به منظور فرهنگ سازی و دستیابی به اهداف طرح احیاء و تعادل بخشی آب های زیر زمینی و استفاده مناسب از منابع آب شهر بندرعباس مشارکت و همکاری بیشتری خواهند داشت.

به گزارش برقآب و روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان، مدیر روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان در جلسه ای که به منظور بررسی راهکارهای افزیش دست یابی به اهداف طرح احیاء و تعادل بخشی آبهای زیر زمین و همکاری شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان با حضور مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس برگزار شد گفت: یکی از مهمترین سازمان هایی که می تواند در جهت دستیابی به اهداف طرح احیاء و تعادل بخشی آب های زیر زمینی تاثیر گذاری بالایی داشته باشد شهرداری بندرعباس است تا با بهره گیری از امکانات و فعالیت های تبلیغی به فرهنگ سازی در زمینه مصرف آب برای شهروندان بپردازد.

مجید لشکری ادامه داد: خوشبختانه شهرداری بندرعباس به موضوع استفاده مناسب از منابع آب و همکاری با صنعت آب و آبفای هرمزگان توجه ویژه ای دارد و این موضوع را می توان در مدیریت بهینه آبیاری فضای سبز، کاشت درختان کم آب بر و استفاده از آبیاری قطره ای مشاهده کرد.

در ادامه این جلسه مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس آمادگی شهرداری بندرعباس برای همکاری در مدیریت و فرهنگ سازی در مصرف آب اعلام کرد.