افزایش ظرفیت پست های توزیع برق در شهرستان دامغان

 با نصب و بهره برداری از 15 ایستگاه هوایی توزیع برق به قدرت یک هزار و 700 کیلوولت آمپر ، هم اینک ظرفیت پست های برق شهرستان دامغان ، 195 مگاولت آمپر شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان دامغان با بیان این مطلب اظهار کرد: از شروع امسال تا به حال، عملیات احداث ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوایی و زمینی به اجرا درآمده و طرح اصلاح

هفت هزار متر شبکه توزیع برق این شهرستان نیز به انجام رسیده است.

سید محمد حسین ترابی گفت: در راستای پروژه های بهینه سازی برق این شهرستان ، هشت هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

وی با اشاره به این که در قالب طرح فهام ، ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند در نه ماهه ی امسال نصب گردیده افزود: با نصب این تعداد کنتور، هم اینک ۹۶۰ کنتور هوشمند در سطح شهرستان موجود است.

وی افزود: در راستای طرح های عمرانی برق رسانی ، ۶۰۰ پروژه ی برق رسانی با اعتباری به مبلغ ۷۵ میلیارد ریال اجرا و مورد بهره برداری واقع شده است.

ترابی به اهم برنامه های سه ماهه چهارم این مدیریت اشاره کرد و یادآور شد: احداث شبکه و ایستگاه هوایی توزیع برق روستای دشتبو، جابه جایی و اصلاح خط ۲۰ کیلو ولت روستای غنی آباد و همچنین

عملیات جابه جایی و بهسازی شبکه فشار ضعیف هوایی روستای حداده ، از جمله برنامه های پیش بینی شده برق دامغان تا پایان امسال به شمار می رود.